دیدار اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان اصفهان با خلیلیان و آذری

دیدار اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان اصفهان با خلیلیان و آذری
در ادامه نشست‌های انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان با مسئولان ورزشی اصفهان صبحانه کاری اعضاء هیات مدیره نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان با مدیران دو باشگاه ذوب‌آهن و سپاهان برگزار شد.
مدیر و اعضاء هیات مدیره انجمن نویسندگان،خبرنگاران وعکاسان ورزشی اصفهان در ادامه نشست‌های خود با مدیران ارشد ورزشی استان اصفهان امروز صبحانه‌کاری خود را با حضور مدیران دو باشگاه صاحب نام ذوب‌آهن و فولادمبارکه سپاهان برگزار کردند.
به گزارش روابط عمومی انجمن نویسندگان،خبرنگاران وعکاسان ورزشی ایران – اصفهان در این برنامه ی صبحانه‌کاری که به میزبانی امین کریمیان مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان و رئیس انجمن اصفهان در دفتر وی برگزار گردید، اعضاء هیات مدیره انجمن نویسندگان،خبرنگاران وعکاسان ورزشی  اصفهان به همراه دکتر مهرزاد خلیلیان مدیرعامل باشگاه فولادمبارکه سپاهان وهمراهان وی و همچنین سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن حضور داشتند.
در ابتدای این نشست حمیدرضا وزیر‌زاده دبیر انجمن اصفهان ضمن خوشامدگویی به حاضران به تشریح ساختار و اهداف انجمن در دوره دوم فعالیت خود پرداخت، جواد خلیفه سلطانی نیز به بیان موقعیت و اهمیت و همچنین جایگاهی که این انجمن می تواند در سیاست‌های ورزشی استان داشته باشد پرداخت.
در ادامه ابتدا دکتر مهرزادخلیلیان ضمن تبریک به مدیر و اعضا هیات مدیره گفت: ظرفیت و پتانسیل اصفهان در بخش رسانه بسیار بالا است و کمتر استانی چنین ظرفیت و نیروهایی دارد امیدوارم با هماهنگی و تعامل علاوه بر پیشبرد اهداف با بودن در کنار ورزش استان در سیاست‌های ورزشی استان بیش از گذشته تاثیر گذار باشید. تشکیل چنین انجمنی را با این ساختار قوی در اصفهان می بایستی به فال نیک گرفت.
وی افزود: با بالا بردن تحمل و ظرفیت می بایستی ظلمی را که طی این 8 سال به ورزش استان اصفهان به دلیل نگرش اشتباهی که آن را یک استان برخوردار می دانستند بر طرف کرد تا در آینده بیش از این ورزشکاران ما آسیب نبینند.
وی خاطر نشان کرد: اتحاد دوباشگاه سپاهان و ذوب‌آهن به همراه قلم فرسایی مثبت رسانه‌های اصفهان می‌تواند مانعی مهم در مسیر محقق نشدن اهداف رقبایی که بدنبال افت این دو باشگاه هستند شود.
سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن نیز با اشاره به توانمندی رسانه‌ای اصفهان گفت: اصفهان همیشه مرکز تولید اندیشه و خلاقیت در کشور بوده است، تشکیل چنین انجمنی در صورتی که در مسیر درست با اهدافی متعالی گام بردارد می‌تواند بیش از گذشته به ورزش استان بویژه دو باشگاه کمک نماید.
در ادامه نیز راههای تعامل و همکاری بین دو باشگاه و همچنین انجمن در جهت رشد و تعالی ورزش استان مورد بررسی قرار گرفت.
۱۴ بهمن ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید