منهوچهر زندی: روابط عمومی ها در تعامل با رسانه ها باید حقایق را بگویند و پاسخگوی جامعه باشند
سخنرانی دبیرکل افتخاری انجمن ورزشی نویسان در گردهمایی مسئولین روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان استان های کشور

منهوچهر زندی: روابط عمومی ها در تعامل با رسانه ها باید حقایق را بگویند و پاسخگوی جامعه باشند<br>سخنرانی دبیرکل افتخاری انجمن ورزشی نویسان در گردهمایی مسئولین روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان استان
در دومین روز گردهمایی مسئولین روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان استان های کشور، دکتر محمد سلطانی فر و منوچهر زندی به ترتیب به تبیین نقش روابط عمومی ها در حوزه سناریو نویسی و تعامل با رسانه ها پرداختند.

 

به گزارش ایسجا، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در این نشست منوچهر زندی به تببین بحث تعامل متقابل رسانه های ورزشی با روابط عمومی پرداخت.

دبیرکل افتخاری انجمن ورزشی نویسان بیان کرد: کار روابط عمومی توزیع اطلاعات، انجام تبلیغات، ارتباط دو سویه و تجزیه و تحلیل باورهاست.

منوچهر زندی با نقد فعالیت روابط عمومی ها در سازمان ها و ارگان های مختلف، افزود: خوشبختانه در وزارت ورزش و جوانان، مقام عالی وزارت، معاونین و مسئولین ارشد وزارتخانه علاوه بر اینکه ورزشی هستند، خود از خانواده رسانه محسوب می شوند و عضو خانواده بزرگ انجمن ورزشی نویسان و از بنیانگذاران آن هستند که این خود یک حسن است.

عضو هیئت رئیسه انجمن جهانی ورزشی نویسان در ادامه ارتباط دو سویه روابط عمومی ها با رسانه ها را از وظایف مهم مسئولین این حوزه دانست و اظهار داشت: براساس این وظایف، روابط عمومی ها در تعامل با رسانه ها باید حقایق را به مردم بگویند و پاسخگوی جامعه باشند.

وی با اشاره به اینکه هر صنفی به صورت تخصصی در جامعه دسته بندی خاص خود را دارد، گفت: باید روابط عمومی ها، صنف روزنامه نگاران و خبرنگاران را بشناسند، چرا که عدم شناخت این صنف ممکن است روابط عمومی ها را به بیراهه ببرد.

این چهره برجسته رسانه ای تاکید کرد: روابط عمومی ها باید انتقاد پذیر، واقع گرا، در دسترس و پاسخگو بوده و برای هر صحبت، خبر و اطلاعات، دلیل داشته باشند.


زندی تصریح کرد: یک روابط عمومی موفق در درون سازمان ارتباط خوبی ایجاد می کند و با بیرون سازمان هم به خوبی ارتباط می گیرد.

۳ اسفند ۱۳۹۳
خبرنگار ورزشی
۱۳۹۳/۱۲/۰۵
0
0
1

بی خیال بابا!همه جا بد فقط وزارت ورزش خوب؟سابقه زد وبند ها راکه نمی شود پاک کرد آقاجان.وزیر ورزش کجا ورزشکار بوده ؟ پاچه خواری هم حدی داره.


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید