اعزام یک خبرنگار جوان به دوره آموزشی باکو همزمان با بازی های اروپایی وبررسی درخواست های عضویت
بیست و هشتمین جلسه هیات رییسه انجمن ورزشی نویسان برگزار شد

اعزام یک خبرنگار جوان به دوره آموزشی باکو همزمان با بازی های اروپایی وبررسی درخواست های عضویت <br> بیست و هشتمین جلسه هیات رییسه انجمن ورزشی نویسان برگزار شد
بررسی درخواست های عضویت انجمن، پیگیری مراحل درمان آقای تورج لارودی و انتخاب شایسته ترین عضو برای اعزام به دوره آموزشی باکو از عمده موضوعاتی بود که در آخرین جلسه هیات رییسه انجمن ورزشی نویسان مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش ایسجا، بیست و هشتمین جلسه هیات رییسه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران دیروز، 24 فروردین ماه، از ساعت 12 الی 14:30 در محل درفتر انجمن برگزار شد.
در این جلسه که با حضورآقایان دکتر احمدی، میثم زمان آبادی، صدرالدین کاظمی، علی رییسی، رضا خسروی، پژمان راهبر، فرشاد عباسی و محمود عبدالهی برگزار شد، ابتدا تقاضای عضویت مورد بررسی قرار گرفت.
از میان 205 تقاضای عضویت جدید، 49 نفر به عضویت پذیرفته شده و 9 نفر ملزم به تکمیل پرونده می باشند.( لیست 1 پذیرفته شدگان، لیست 2 تکمیل پرونده)
لازم به ذکر است که متقاضیان جهت تکمیل پرونده می بایست پرونده ای را شامل نمونه کار 3 سال گذشته، معرفی نامه رسمی از رسانه و لیست بیمه به ادرس پست الکترونیکی انجمن، isjaregistration@yahoo.com، ارسال کنند.
اعضایی که تقاضای تمدید عضویت دارند، پس از ارسال معرفی نامه از رسانه و تصویر فیش بانکی ( شماره حساب 3713362 بانک رفاه، به نام آقایان احمدی، خسروی و زندی) به پست الکترونیکی انجمن، در لیست چاپ کارت قرار خواهند گرفت.
 پس از بررسی درخواست ها بلافاصله موضوع بیماری آقای تورج لارودی و تامین کمک هزینه های درمان ایشان مطرح شد و بنا شد تا این امر از طریق مذاکره با مرکز درمانی، فدراسیون کشتی و صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان پیگیری شود. انجمن ورزشی نویسان ایران برای این عضو قدیمی ارزوی سلامتی دارد.
دوره آموزشی خبرنگاران جوان در باکو و اعزام یک خبرنگار از ایران موضوع دیگری بود که در جلسه مطرح شد. در این باره آقای زمان آبادی با ناراحتی از وضعیت روزنامه نگاران جوان یاد کردند و متذکر شدند که جوانان ما دراین عرصه باید بسیار قوی تر از این عمل کرده و تقویت زبان انگلیسی، مطالعه فراوان در زمینه تخصصی خود و توجه به مهارت های روزنامه نگاری را در برنامه خود قرار دهند.
در ادامه این بحث، به اتفاق آرا، آقای فرزاد کفیلی برای اعزام به این دوره آموزشی انتخاب شدند.

اسامی اعضا 2لیست شماره 2

اسامی اعضالیست شماره 1

۲۹ فروردین ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید