پیام جیانی مرلو، رئیس انجمن ورزشی نویسان جهان به مناسب روز جهانی خبرنگاران ورزشی

پیام جیانی مرلو، رئیس انجمن ورزشی نویسان جهان به مناسب روز جهانی خبرنگاران ورزشی
سازمان های تروریستی به دنبال ضربه زدن به ورزش هستند

به گزارش ایسجا، اتفاقی که برای فیفا افتاد نشان داد که هر انسانی با هر درجه از شایستگی، ممکن است منجر به خلق سازمانی تبهکارانه شود. به همین دلیل تحمل در برابر چنین وضعیتی باید در حد صفر باشد و نباید چنین رفتاری به هیچ وجه مورد پذیرش قرار گیرد.

در شرایط کنونی که جامعه مدنی دچار آشفتگی است و ما هر روز شاهد اخبار ناگواری از جنگ و کشتار هستیم، ما باید برای خلق صلح و فرصت زندگی از طریق ورزش تلاش کنیم. سازمان های تروریستی به دنبال ضربه زدن به ورزش هستند. زیرا می بینند که ایده آل های ورزش، تهدیدی برای برنامه های آنان در چند پاره کردن جهان محسوب می شود و ما هرگز این فلسفه را نمی پذیریم.

خبر خوب اینکه در دوم مارچ، هفتاد و هشتمین کنگره AIPS را در موزه لوور پاریس افتتاح و از جایزه مروارید رسانه های ورزشی به مدیریت AIPS و میزبانی ابوظبی رونمایی کردیم. این یک ابتکار بزرگ و البته جدید است که به نشان دادن اهمیت کار ما به جهانیان کمک خواهد کرد. البته این یک چالش جدید هم محسوب می شود که با توجه به توضیحاتی که ارایه شد، چالش شیرینی است که در اواسط ماه دسامبر و در مراسمی باشکوهی که در ابوظبی برگزار خواهد شد به اوج خودش خواهد رسید.

این یک گام جدید و بسیار مهم برای آینده AIPS است که ما در امتداد جاده منتهی به صد سالگی انجمن بر می داریم.

۱۳ تیر ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید