آغاز همکاری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ایران با انجمن ورزشی نویسان
دارندگان کارت معتبر انجمن، اقدام به ثبت نام کنند

آغاز همکاری صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ایران با انجمن ورزشی نویسان <br>دارندگان کارت معتبر انجمن، اقدام به ثبت نام کنند
همزمان با برگزاری نشست فصلی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران، تفاهم نامه ای بین انجمن ورزشی نویسان و صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به امضا رسید.
به گزارش ایسجا، پس از ماه ها مذاکره انجمن با صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان و با همکاری باشگاه پیشکسوتان ورزش ایران، این دو نهاد در روز خبر نگار تفاهم نامه ای را به امضا رساندند که طبق آن کلیه اعضای انجمن ورزشی نویسان ایران عضو صندوق حمایت از  قهرمانان و پیشکسوتان می شوند و در ادامه از کلیه مزایای و تسهیلات این صندوق بهره مند خواهند شد.
اولین گام پس از عضویت در صندوق حمایت، ثبت نام برای دریافت بیمه پایه و بیمه تکمیلی خبرنگاران است. از این رو و بر اساس بند 6 آیین نامه عضویت و خدمات صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، کلیه اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران، با معرفی انجمن و ارائه مدارک لازم به عضویت صندوق در آمده و از خدمات بیمه تکمیلی سالیانه درمان، عمر، حادثه که به جامعه ورزش تعلق می گیرد بهره مند می شوند.
در این راستا حاضران در نشست روز خبرنگار جهت عضویت در این صندوق ثبت نام به عمل آمد.
لازم به ذکر است که کلیه همکاران می توانند با تکمیل مدارک لازم تا  تاریخ 25 مردادماه، جهت عضویت در صندوق حمایت - به شرح زیر - از این خدمت جدید بهره مند شوند.
1. کپی کارت عضویت انجمن نویسندگتن، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران
2.کپی از تمامی صفحات شناسنامه خود و افراد تحت تکفل
3. کپی کارت ملی خود و افراد تحت تکفل
4. تعداد 6 قطعه عکس خود و دو قطعه عکس افراد تحت تکفل
5. کپی کارت پایان خدمت
6. کپی آخرین مدرک تحصیلی
7. کپی دفترچۀ بیمه
8. کپی مدارک آموزشی
9. مبلغ پانصد هزار ریال - به عنوان حق عضویت
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

26206430   داخلی 135 و 143

خیابان جردن، بالاتر از اسفندیار، کوچه انصاری، پلاک 6، صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان

۱۸ اَمرداد ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید