فراخوان برگزاری دوره های آموزشی تیراندازی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران

فراخوان برگزاری دوره های آموزشی تیراندازی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران
با برگزاری نخستین دوره آموزشی تیراندازی ویژه اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران، تیم اقایان و بانوان تیراندازی انجمن ورزشی نویسان ایران آماده عضو گیری می شود.

 به گزارش ایسجا، بر اساس تفاهمنامه منعقده میان  انجمن ورزشی نویسان ایران و هیئت تیراندازی استان تهران؛ دوره های آموزشی تیراندازی اقایان و بانوان با هدف تشویق اعضا به انجام فعالیت های ورزشی، برگزار می شود.

دوره های آموزشی تیراندازی از نیمه دوم مهر 94 در سالن کبکانیان و با مربی گری خانم ها حسینی و عزیز پور  برگزار می شود. 

لازم به ذکر است در صورت رسیدن به سطح آمادگی مطلوب، تیم های انجمن می توانند در مسابقات آزاد خبرنگاران ورزشی با جوایز ویژه شرکت کنند.

اعضای محترمی که تمایل به حضور در این دوره آموزشی را دارند، جهت اعلام حضور خود با دفتر انجمن ورزشی نویسان تماس حاصل کنند.

تلفن تماس: 26216367




۱ مهر ۱۳۹۴
طیبه افشار
۱۳۹۴/۰۷/۰۲
5
0
0

با سلام با تشکر از شما من متقاضی شرکت در این دوره میباشم. لطفا مدارک مورد نظر را برای من ایمیل نمایید .یا اطلاع رسانی کنید. باسپاس

ش.ش.
۱۳۹۴/۰۷/۰۴
0
0
0

من به تیراندازی علاقه ای ندارم،چون تا کنون با این رشته ورزشی در ارتباط هم نبودم ،اما چه خوب میشه که این آغاز دوره های آموزشی ورزشی برای بانوان باشد و در آینده بیشتر از این کلاسها در زمینه های متفاوت بهره مند شویم...


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید