به میزبانی لهستان و با حضور نماینده رسانه ای اسکی ایران
اجلاس سالانه اسکی در انجمن جهانی ورزش نویسان برگزار شد

به میزبانی لهستان و با حضور نماینده رسانه ای اسکی ایران <br>اجلاس سالانه اسکی در انجمن جهانی ورزش نویسان برگزار شد
سی و ششمین اجلاس سالانه انجمن جهانی ورزشی نویسان در بخش اسکی با عنوان فاروم نوردیکوم با حضور نمایندگان فعال رسانه ای اسکی و مسئولان فدارسیون جهانی در شهر پروبا لهستان برگزار شد.
به گزارش ایسجا، در اولین بخش ازاین اجلاس سه روزه که با حضور ادین رئیس کمیسیون اسکی انجمن ورزشی نویسانAIPS، کاسپر رئیس فدارسیون جهانی اسکی، لوئیز دبیر کل فدراسیون جهانی اسکی برگزارشد، اعضاء در جریان تحولات و اقدامات جدید رسانه ای فصل2015 قرار گرفتند.
در این اجلاس کاسپر از شوک سرمایه گذاری سوچی برای آینده میزبانان بازیهای المپیک زمستانی به عنوان یک تهدید قلمداد کرد و گفت: نگاه رسانه ها باید رفع این تهدیدها باشد و ما باید تلاش کنیم تا میزبانی بازیهای المپیک زمستانی با هزینه بیش از 50 میلیارد دلاری روسیه در میزبانی سوچی سایه ای برای آینده این رشته ورزشی در کاندیداتوری میزبانی و مشارکت کشورها نباشد. وی انتخاب پکن را برای سال2022 به عنوان میزبان بازیهای المپیک زمستانی فرصتی مهم برای ایجاد بسترهای ورزش اسکی در کشورهایی دانست که از سابقه و تجربه برگزاری این رشته برخورداری نیستند. در ادامه روز نخست این اجلاس لوئیز دبیر کل فدارسیون جهانی اسکی درخصوص چشم انداز اسکی  در بخشهای مختلف و نقش رسانه ها در فراگیر شدن اسکی در خارج از اروپا سخنانی را با نمایندگان حاضر در میان گذاشت.
دراین اجلاس از کتاب موفقیت اسکی باز نوردیک حاضر در 5 المپیک زمستانی و دارنده 4 دوره مدال طلا بازیهای المپیک سالت لیک(2002) تورینو(2006)، ونکوور(2010) و سوچی(2014) ، رونمایی شد.
تصمیم گیری درخصوص اجلاس آینده، گزارش نماینده شبکه تلویزیون رسمی کمیته بین المللی المپیک در خصوص توسعه ورزش در جهان و سهم آن از ورزشهای زمستانی برنامه روز سوم اجلاس بود.
در این اجلاس استراتژی I.O.Cتوسط نماینده کمیته بین المللی المپیک در خصوص شبکه جدید و حمایت از ورزش اسکی به لحاظ فراگیری آن در کشورهای اروپائی بیان شد.
جلسه AIPSدر بخش دیگری از اجلاس برگزار شد و مقرر گردید تا در سال2016 جلسه مشترک مسئولان فدراسیون جهانی اسکی و رئیس انجمن جهانی نویسندگان ورزشی (جیانی مرلو)برای پیشبرد فعالیت خبرنگاران و رسانه های فعال اسکی در جهان برگزار شود.
در این اجلاس پیام نظر عضو انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران و جهان به عنوان نماینده ایران و آسیا حضور داشت.
چهارمین حضور فعال نماینده انجمن ورشی نویسان دراجلاس اسکی نوردیک و جلسه کمیسیون تخصصی اسکیAIPS، با ارائه گزارش فعالیت های رسانه ای به ویژه پخش تصاویر و گزارش مسابقات اسکی ازالمپیک سوچی در ایران تا به حال باعث شد تا رسانه های ورزشی لهستان و سایت فاروم از فعالیت نماینده ایران تقدیر و مطالبی را منتشرکنند.
                                                                                                                                         
۲۷ مهر ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید