به مناسبت روز جهانی معلولین برگزار می شود
مسابقات چهارجانبه فوتسال با حضور تیم فوتسال انجمن ورزشی نویسان ایران

به مناسبت روز جهانی معلولین برگزار می شود<br> مسابقات چهارجانبه فوتسال با حضور تیم فوتسال انجمن ورزشی نویسان ایران
مرکز خیریه معلولین ذهنی وحدت، به مناسبت 12 آذر، روز جهانی معلولین، مسابقات چهارجانبه ای را باحضور تیم فوتسال انجمن ورزشی نویسان برگزار می کند.
به گزارش ایسجا، در این مسابقات که با هدف کمک به دختران معلول جسمی برگزار می شود، تیم های ستارگان هنر ایران، یاران هادی نوروزی، بانک سپه و انجمن ورزشی نویسان ایران(ایسجا) شرکت دارند. 
این مسابقات چهارجانبه پنج شنبه، پنجم آذر ماه، از ساعت 15 الی 17؛ و جمعه ششم آذر ماه، از ساعت 15 الی 18 ، در مجموعه ورزشی کاشانک برگزار می شود.
آدرس مجموعه: نیاوران، خیابان پور ابتهاج( کاشانک)، خیابان امیرصبوری، خیابان کمالی شرقی، مجموعه ورزشی کاشانک 
۳۰ آبان ۱۳۹۴
ش.شریفی
۱۳۹۴/۰۸/۳۰
0
0
1

با سلام و خسته نباشید و با سپاس از خبرهای تازه ای که در سایت انجمن به نمایش می گذارید.در مورد خبر فوق،آیا بانوان ،به ویژه اعضای انجمن هم جهت تشویق اجازه حضور دارند یا خیر؟ ارادتمند شریفی.

سیدرضا فیض آبادی
۱۳۹۴/۰۹/۰۳
0
0
0

سلام و درود فراوان بر همه همکاران خوب. انجمن فوتبال کارگران استان تهران در نظر دارد اولین دوره مسابقات فوتسال بانوان کارگر را در برگزار نماید. از تمامی همکاران به خصوص بانوانی که تمایل به حضور در مسابقات فوق را دارند تقاضا می شود در خواست خود را کتبا از
طریق فاکس به هیات ورزش کارگری استان تهران به شماره 66890939 ارسال و یا با سرکار خانم باقر پور به شماره 09360100713 تماس بگیرید. با تشکر/ سیدرضا فیض آبادی


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید