فراخوان اهداء خون اصحاب رسانه

فراخوان اهداء خون اصحاب رسانه
دعوت از خبرنگاران، عکاسان و فعالان روابط عمومی برای پیوستن به کمپین ˝من یک اهداء کننده خون هستم
به گزارش ایسجا و به نقل از پایگاه خبری شهر تهران؛ سازمان انتقال خون استان تهران با مشارکت سازمان مردم نهاد" نواندیش بصیر" از کلیه مدیران مسئول، سردبیران، خبرنگاران، عکاسان و فعالان روابط عمومی رسانه های شهر تهران دعوت بعمل می آورد تا با پیوستن به کمپین "من یک اهداء کننده خون هستم" در این امر انسان دوستانه مشارکت نمایند.
بنابر این گزارش، پیش از این هنرمندان، دارندگان خودروهای کلاسیک، ورزشکاران و .. با اهداء خون خود به کمپین "من یک اهداء کننده خون هستم" پیوسته اند.
 مدیرکل انتقال خون استان تهران گفته بود که اکنون وضعیت ذخیره خون برای مراکز درمانی و بیمارستانی قابل قبول است، اما اهداء کنندگان خون بویژه اهداء کنندگان مستمر، بیش از پیش در زمان سردی و آلودگی هوا با اهدای خون خود باید یاری گر انتقال خون و نجات بخش بیماران نیازمند به خون و فرآوردهای آن باشند.
بر این اساس فعالان اصحاب رسانه پس از ارسال نام و نام خانوادگی و مشخصات رسانه خود به شماره2146648-0910، جهت پیوستن به کمپین و اهداء خون خود با در دست داشتن کارت ملی در روز دوشنبه 21 دیماه ساعت 15 به سازمان انتقال خون استان تهران واقع در خیابان وصال مراجعه نمایند.
۱۹ دی ۱۳۹۴
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید