آغاز ثبت نام از متقاضیان آرم ترافیک ۱۳۹۵
اطلاعیه شماره ۲ انجمن ورزشی نویسان ایران

آغاز ثبت نام از متقاضیان آرم ترافیک ۱۳۹۵<br> اطلاعیه شماره ۲ انجمن ورزشی نویسان ایران
به اطلاع کلیه همکاران محترم می رساند پیرو جلسات متعدد و مذاکرات فشرده صورت گرفته با مدیریت شهری، موافقت اولیه جهت تامین درخواست آرم ترافیک سال ۱۳۹۵ اعضای انجمن به روال سال های گذشته بدست آمد.
بر این اساس و نظر به ضرورت رعایت برنامه زمان بندی توزیع مجوزهای تردد در محدوده طرح ترافیک، استدعا می شود ضمن مطالعه ی دقیق این اطلاعیه نسبت به رعایت مفاد آن اقدام فرمایید.

 

الف - مدارک مورد نیاز 
۱- تصویر اسکن شده فرم ثبت نام آرم ترافیک در سایت شهرداری تهران ، با درجه ای از کیفیت که شماره پیگیری و نام و نام خانوادگی متقاضی کاملا قابل رویت باشد. (جهت اطلاع بیشتر به اطلاعیه شماره ۱ انجمن مراجعه فرمایید)
۲- تصویر اسکن شده کارت عضویت داخلی انجمن  ۱۳۹۴ - ۱۳۹۵ یا کارت بین المللی - ایپس2016-2017
۳- آدرس محل کار (صرفا آدرس رسانه محل فعالیت همکاران مورد پذیرش و بررسی قرار می گیرد، بدیهی است که مشاغل غیر رسانه ای منظور نظر نمی باشد)
۴- آدرس محل سکونت ( در شرایطی که تعداد تقاضاها بیش از ظرفیت سهمیه انجمن باشد، از روش امتیازبندی برای متقاضیان استفاده خواهد شد. بنابراین در صورتی که محل سکونت شما در محدوده ی طرح ترافیک است به پیوست، مدرکی که تصدیق کننده این آدرس باشد هم ارایه شود - به عنوان نمونه: قبض برق، سند مالکیت یا اجاره نامه)
۵- معرفینامه ممهور و رسمی رسانه محل فعالیت فعلی (این گواهی صرفا جهت تکمیل پرونده ی متقاضیان در پکیج ارسالی به شهرداری مورد استفاده قرار می گیرد و به معنای ایجاد تعهد برای رسانه های محل فعالیت شما نیست. به عبارت دیگر ملاک توزیع آرم توسط انجمن، تک به تک خود اعضا به مثابه یک فعال حرفه ای رسانه ای هستند)
۶- انجمن تنها و تنها می تواند خودروهایی که به نام همسر و فرزندان اعضای محترم انجمن باشد را به عنوان وسیله ی تردد اعضا مورد تایید قرار دهد. با این وصف در صورتی که وسیله نقلیه شما به نام همسر شماست، تصویر صفحه ی ازدواج شناسنامه نیز همراه مدارک ارسالی آپلود شود.(بدیهی است که خودروهای دارای سند به نام پدر - مادر - برادر  و یا خواهر طبق قانون نمی توانند از سوی انجمن به اداره صدور آرم معرفی شوند)
توضیح: تمام موارد قید شده در بند الف ضروری بوده و کسر هرکدام به منزله ی خارج شدن نام همکار محترم متقاضی از لیست نهایی خواهد بود. همچنین طبق مصوبه نشست آخر هیات رییسه انجمن، از همکارانی که نسبت به تمدید کارت ها اقدام نکرده اند یا درهریک از سایر بندهای اعلام شده، دچار نقص پرونده هستند تقاضا می شود از تماس با دفتر انجمن و یا اعضای هیات رییسه خودداری فرمایند. 

 

ب- نحوه ارسال درخواست 
متقاضیان محترم دریافت آرم می بایست صرفا فرم آنلاین قرار گرفته بر روی پایگاه رسمی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران در آدرس اینترنتی www.isja.ir، بخش عضویت انجمن، فرم درخواست آرم طرح ترافیم 95  را تکمیل نموده و در پایان با دریافت کد تایید، از ثبت شدن درخواست اطمینان حاصل نمایند . بدیهی است که درخواست حضوری و دستی مورد پذیرش نخواهد بود.

 

ج - مهلت زمانی 
بواسطه ی تاکید معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بر ضرورت رعایت زمانبندی ، فرصت نهایی ارائه درخواست همکاران محترم از امروز (شنبه سوم بهمن تا ساعت ۲۴ روز شنبه دهم بهمن ۱۳۹۴ ) تعیین شده و امکان بررسی درخواست های واصل شده پس از این بازه زمانی وجود ندارد. 
توضیحات تکمیلی 
۱- یکی از مسایل و مشکلات انجمن در پیگیری امور جاری ماه های پایانی سال ، تعدد تماس های تلفنی مرتبط با طرح ترافیک با دفتر و سایر اعضا است. بدینوسیله از همکاران محترم درخواست می شود صرفا با معیار قراردادن اطلاعیه های انجمن نسبت به تکمیل مدارک اقدام کنند.
۲- بر اساس روال هرساله ، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مرحله نخست، به درخواست تمام متقاضیان دریافت طرح پاسخ منفی داده و سپس با دریافت لیست های معرفی شده توسط نهادهای رسانه ای (به عنوان نمونه ، انجمن ورزشی نویسان) نسبت به تایید اسامی اعلام شده اقدام می کند. بنابراین درصورت دریافت پاسخ منفی در مرحله نخست بررسی سازمان ترافیک ، شکیبایی نموده و برای دریافت آخرین اخبار کانال تلگرامی انجمن و یا وب سایت رسمی را مورد توجه قرار دهید.
۳- از آنجا که شفافیت در توزیع امکانات و امتیازات مورد تاکید منتخبان مجمع عمومی بوده، اسامی دریافت کنندگان آرم ترافیک ۱۳۹۵ نیز همچون روال تعریف شده در ۵ سال گذشته، بر روی سایت قرار خواهد گرفت.
 

لینک مستقیم فرم درخواست: 

http://www.isja.ir/fa/service/traffic95

۲ بهمن ۱۳۹۴
مسعود موسوی
۱۳۹۴/۱۱/۰۳
0
0
3

دوستان خوب و همراه/خسته نباشید/خدا قوت 1-لطفا زمان ارسال مدارک را بیشتر کنید 2-تصویر کارت شناسائی معتبر و رسمی کارمندی با تاریخ معتبر را هم بجای معرفی نامه رسمی قبول فرمائید باز هم متشکر و ممنون

مهدی
۱۳۹۴/۱۱/۰۵
0
0
6

سلام و خسته نباشید دوستان، متاسفانه این سیستم امتیاز دهی که براساس محل سکونت است را نباید برای خبرنگار در نظر گرفت. زیرا سرعت و انتقال خبر هیچ ارتباطی به محل زندگی یا دفتر نشریه خبرنگار ندارد بلکه باید بر اساس برد رسانه و یا اولویت انتشار خبر برای رسانه
سنجید و اولویت گذاری کرد. مثلا خبرگزاری ها و روزنامه ها و یا پایگاه های خبری که زمان ارسال خبر برایشان مهم است سنجید بعدر از آنها نیز هفته نامه ها و ماهنامه ها و فصل نامه ها و گاهنامه ها و... باز هم تشکر می کنم.


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید