اطلاعیه شماره 5 طرح ترافیک
مهلت ارائه مدارک برای طرح ترافیک 95 تمدید شد

اطلاعیه شماره 5 طرح ترافیک <br>مهلت ارائه مدارک برای طرح ترافیک 95 تمدید شد
مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک از تمدید مهلت ارائه مدارک متقاضیان طرح 95 که واجد شرایط تشخیص داده شده‌اند، به دفاتر خدمات الکترونیک شهر خبر داد.
به گزارش ایسجا، مصطفی قنبرنژاد با اشاره به اینکه مجوزهای طرح ترافیک 94 تا پایان فروردین ماه اعتبار دارد، گفت: ارائه مدارک به دفاتر خدمات الکترونیک شهر نیز تا پایان فروردین برای همه گروه‌های مشمول اعم از حقیقی، حقوقی و خبرنگاران تمدید شده است.
وی با بیان اینکه مشمولان دریافت آرم طرح ترافیک که تاکنون موفق به ارایه مدارکشان به دفاتر خدمات الکترونیک شهر نشدند تا پایان فروردین ماه می‌توانند با مراجعه به تمامی دفاتر خدمات الکترونیک شهر نسبت به ارایه مدارک خود اقدام کنند، افزود: این مهلت بار دیگر تمدید نخواهد شد.
مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک تصریح کرد: تاکنون بالغ بر 80 درصد «آی دی کارت‌ها»ی سال 95 توزیع و آن دسته از متقاضیان اعم سهمیه بگیرها و افراد حقیقی و حقوقی که «آی دی کارت» سال 95 را دریافت نکرده‌اند به علت عدم ارائه مدارک در زمان مقتضی بوده است.
وی با تاکید بر اینکه از چند سال گذشته محدوده طرح ترافیک و از سال گذشته محدوده زوج و فرد نیز مجهز به دوربین‌های پلاک خوان شده و ثبت تخلف از طریق دوربین شده است، گفت: «آی دی کارت‌ها» تنها جنبه استفاده در شبکه حمل ونقل ریلی و در موارد خاص مثل تشدید محدودیت‌های ترافیکی آلودگی هوا جهت ارائه به مامورین محترم راهور را دارد.
وی یادآور شد: قطع به یقین از تاریخ اول اردیبهشت ماه فقط مجوزهای 95 مجاز به ورود به محدوده طرح ترافیک و زوج فرد هستند.
 
۱۴ فروردین ۱۳۹۵
علی ایلانلو
۱۳۹۵/۰۲/۱۳
0
0
0

با سلام ضمن تشکر از زحمات همکاران محترم به استحضار می رساند تاکنون هیچ گونه اطلاع رسانی در خصوص آرم اینجانب انجام نشده است. با تشکر


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید