کارگاه هم اندیشی رسانه های ورزشی و ورزش بانوان برگزار شد
سومین کارگاه اختصاصی بانوان ورزشی نویس انجمن ورزشی نویسان ایران

کارگاه هم اندیشی رسانه های ورزشی و ورزش بانوان برگزار شد <br>سومین کارگاه اختصاصی بانوان ورزشی نویس انجمن ورزشی نویسان ایران
سومین کارگاه بانوان ورزشی نویس انجمن با عنوان " هم اندیشی رسانه های ورزشی و ورزش بانوان" صبح امروز، ششم خردادماه در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.
به گزارش ایسجا، این کارگاه یک روزه که به همت کمیته بانوان انجمن نویسندگان خبرنگاران وعکاسان ورزشی ایران برنامه ریزی شده بود، با حضور 52 خبرنگار ورزشی زن، اعضای هیات رییسه و کمیته پیشکسوتان انجمن، سردبیران بخش ورزشی خبرگزاری ها و مهندس امیر محمد پهلونژاد، از ساعت 9 الی 15 امروز در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.
کارگاه با سخنان دکتر عبدالحمید احمدی، ریاست انجمن ورزشی نویسان ایران و معاون فرهنگی وزارت ورزش،در زمینه ضرورت نیاز به دانش افزایی در بین خبرنگاران، رسما آغاز شد و در ادامه دکتر حمید قاسمی، نایب رییس انجمن و مدیر رادیو ورزش، به ارائه مطالبی در مورد ویژگی های خبرنگاری موثر و روش های دستیابی به آنها پرداختند.
بیان مسایل و مشکلاتی که بانوان ورزشی نویس در مسیر حرفه ای خود با آنها مواجه هستند بخش بعدی این کارگاه یک روزه بود. تربون در اختیار بانوان حاظر در کارگاه قرار گرفت تا موانع و مشکلات خود را در این حرفه با مسئولین وزارت ورزش و اصحاب رسانه در میان بگذارند.
در پایان نیز مهندس پهلونژاد، مدیرعامل مشاورمنابع انسانی شرکت آتیه روشن، کلاسی دو ساعته را در مورد فنون خود شناسی و خودباوری برای بانوان ورزشی نویس برگزار کرد.
کمیته بانوان انجمن ورزشی نویسان ایران در طی یک سال گذشته تمرکز خود را معطوف به آموزش بانوان انجمن و بررسی مشکلات آنها کرده است. برگزاری کارگاه ها، سمینار های آموزشی، نشست های ماهیانه و در اختیار گذاشتن امکانات انجمن برای برقراری ارتباط نزدیک بین این اعضا از جمله فعالیت های این کمیته دریک سال گذشته است.
۷ خرداد ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید