دکتر احمدی: رسانه‌های ورزشی به نقش خود در آگاهی بخشی و دانش افزایی جامعه در زمینه ورزش عمل کنند
کارگاه هم اندیشی رسانه های ورزشی و ورزش بانوان برگزار شد

دکتر احمدی: رسانه‌های ورزشی به نقش خود در آگاهی بخشی و دانش افزایی جامعه در زمینه ورزش عمل کنند<br> کارگاه هم اندیشی رسانه های ورزشی و ورزش بانوان برگزار شد
سومین کارگاه توان افزایی خبرنگاران ورزشی زن، در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

به گزارش ایسجا و به نقل از سرویس ورزشی برنا، دکتر سید عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان در آیین افتتاح سومین کارگاه و هم اندیشی رسانه های ورزشی و ورزش بانوان اظهار داشت: ورزش بانوان در جای خود نیازمند یک بررسی همه جانبه است و ضروری است موانع فراروی آن شناسایی و در جهت رفع آن تلاش شود.

مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان افزود: مهمترین موانع فراروی ورزش بانوان ساختار، کمبود منابع و البته موانع فرهنگی و اجتماعی هستند. در مورد موانع فرهنگی اجتماعی، باعث تاسف است که رسانه ها نقش انگیزاننده، تشویقی و اطلاع رسانی خود را در پوشش اخبار ورزش بانوان به خوبی انجام نمی دهند. رسانه ها در شرایطی که انسان مدرن در زندگی شهری غرق شده و به عرصه بی تحرکی سوق داده شده است، عملا رسالت خود در آگاهی بخشی را به خوبی ایفا نمی کنند.

وی با اشاره به وضعیت وخیم اضافه وزن و چاقی در کشور، از توجه بیش از حد رسانه های ورزشی به نتیجه گرایی و ورزش قهرمانی انتقاد کرد و افزود: در شرایطی که حدود ٢٠ درصد مردم در معرض خطر ابتلا به دیابت هستند، رسانه ها به مقوله ورزش و نقش آن در پیشگیری و سلامت بانوان بی توجه هستند. چراکه سلامت زنان، سلامت جامعه را تضمین می کند و هیچ تردیدی در این زمینه وجود ندارد.

رییس انجمن ورزشی نویسان ایران به اهمیت دانش افزایی برای خبرنگاران ورزشی اشاره کرد و گفت: پیشرفت بدون آموزش غیر ممکن است و این آموزش است که زمینه موفقیت را فراهم می کند.

 

۷ خرداد ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید