"از طهران تا تهران" با قلم استاد افشار منتشر شد

"از طهران تا تهران" با قلم استاد افشار منتشر شد
کتاب "از طهران تا تهران" روایت های مفصلی از قهرمانان و ضد قهرمانان ورزش این شهر را بازگو می کند.
به گزارش ایسجا، کتاب تاریخ ورزش تهران، در 440 صفحه، با عنوان "از طهران تا تهران" با تالیف استاد ابراهیم افشار تاریخ نویس برجسته ورزشی منتشر شد.
این کتاب مشتمل بر تاریخ پهلوانی، تاریخ شفاهی، تاریخ یکصد ساله ورزش پایتخت، دایره المعارف ورزش تهران و... روایت های مفصلی از قهرمانان و ضد قهرمانان ورزش این شهر را بازگو می کند و مرکب از صدها عکس چاپ نشده قدیمی و اسنادی است که برای نخستین بار در این کتاب از آنها رونمایی می شود.
استاد ابراهیم افشار که بیش از چهار دهه تجربه روزنامه نگاری دارد و در مهمترین رسانه های ایران قلم زده، برای تالیف این کتاب زحمات فراوانی را متحمل شده تا کتابی نفیس و خواندنی به مخاطبان ارائه دهد.
ابر اهیم افشار متولد 1337 در شهر تبریز است . وی روزنامه نگاری را از سال های بعد از انقلاب در موسسه کیهان آغاز کرد. سال ها سابقه مطبوعاتی در کیهان ورزشی دارد و گزارش نویسی ورزشی با مطالب او متدی جدید پیدا کرد. فعالیت در نفشریات مختلفی چون: گزارش هفته، اعتماد، سروش، زن، نگاه ورزشی، هفته نامه تماشاگر و همشهری ورزشی تنها گوشه ای از سابقه مطبوعاتی این پیشکسوت مطبوعات و عضو قدیمی انجمن ورزشی نویسان ایران است.
۱۹ خرداد ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید