نویسندگان و عکاسان ورزشی جوان در انجمن ورزشی نویسان گرد هم آمدند
اولین جلسه کمیته جوانان انجمن ورزشی نویسان برگزار شد

نویسندگان و عکاسان ورزشی جوان در انجمن ورزشی نویسان گرد هم آمدند<br> اولین جلسه کمیته جوانان انجمن ورزشی نویسان برگزار شد
اولین جلسه کمیته جوانان ، با حضور ورزشی نویسان و عکاسان زیر 26 سال عضو انجمن، پنج شنبه، دهم تیرماه، در دفتر انجمن ورزشی نویسان برگزار شد.
به گزارش ایسجا، در این جلسه علاوه بر ورزشی نویسان جوان، آقایان زمان آبادی، دبیرکل انجمن ورزشی نویسان، و منوچهر زندی، دبیرکل افتخاری انجمن، نیز حضور داشتند.
معارفه این اعضای جوان، سخنان ابتدایی دبیرکل و دبیر کل افتخاری  انجمن درباره هدف از تاسیس این کمیته و در نهایت صحبت های جوانان و انتظاراتشان از انجمن ورزشی نویسان بخش های این جلسه دو ساعته را تشکیل داد.
دبیرکل انجمن در سخنان ابتدایی خود به اهمیت بالای این کمیته برای شخص خود و همگام بودن انجمن ورزشی نویسان ایران در این زمینه، با انجمن ورزشی نویسان جهان(AIPS) اشاره کرد و پس از شنیدن صحبت های تک تک اعضای حاضر در جلسه، پاسخگوی سوالات و درخواست های جوانان بود.
منوچهر زندی، دبیرکل افتخاری انجمن، نیز از اهمیت این حرفه، نیاز به آموزش و تخصص در تمام دوران حرفه ای و یادگیری زبان های خارجی برای درک بهتر فضای ورزش دنیا یاد کرد. 
فعالیت های اولیه تشکیل کمیته جوانان از اواخر سال 94 در انجمن ورزشی نویسان آغاز شد. با بررسی رده سنی، میزان تحصیلات و سابقه کار  ورزشی نویسان جوان عضو، انجمن بر آن شد تا با سازماندهی این نیروهای جوان و فعال جامعه رسانه های ورزشی، نسل بعدی ورزشی نویسان را حرفه ای تر و به روز تر پرورش دهد. 
لازم به ذکر است که فعالیت های کمیته بانوان انجمن ورزشی نویسان نیز در سال گذشته با همین روند آغاز شد.
۱۲ تیر ۱۳۹۵
ابراهیم صفریان برمی
۱۳۹۵/۰۴/۱۳
1
0
0

با سلام خیلی خلاصه نوشته شده مطلب .


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید