وزیر ورزش‌وجوانان: انجمن ورزشی‌نویسان می‌تواند به سلامت نسل و سلامت نفس جامعه کمک کند

وزیر ورزش‌وجوانان: انجمن ورزشی‌نویسان می‌تواند به سلامت نسل و سلامت نفس جامعه کمک کند
گودرزی ابراز امیدواری کرد انجمن ورزشی نویسان با رشد کمی و کیفی همراه شود و به فرهنگی شدن ورزش کشور و تعمیق فرهنگ ورزش در خانواده ها و سلامت نسل و سلامت نفس جامعه کمک کند.
به گزارشایسجا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمود گودرزی که در مراسم روز خبرنگار در هتل ورزش سخن می گفت با ابراز خرسندی از حضور در جمع اهالی رسانه و با اشاره به فعالیتهای نوشتاری خود در حوزه ورزش اظهار داشت: اکنون به دلیل مشغله کاری کمتر فرصت قلم زدن  دارم و از این بابت بسیار متاسفم.
وی در این مراسم پیشاپیش روز خبرنگار را تبریک گفت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی  از این حرفه به عنوان وظیفه ای  خطیرنام برد. وزیر ورزش و جوانان همچنین با اشاره به ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) روز دختر را به بانوان رسانه های ورزشی نیز تبریک گفت واز تلاش های آنها قدردانی کرد.
او همچین یاد و خاطره اینانلو مجری و کارشناس محیط زیست و ورزش را زنده کرد و با مورد  توجه قرار دادن خدمات ماندگار این پیشکسوت فقید برای بازماندگان وی ارزوی سلامتی کرد. دکتر گودرزی همچنین از پیشکسوتان و بزرگان رسانه های ورزشی هم که با تلاش بی وقفه موجبات ماندگاری و ادامه حیات انجمن  ورزشی نویسان را فراهم اورده اند به نیکی یاد کرد. وزیر ورزش و جوانان گفت: زحمات ارزشمندی را بسیاری از پیشکسوتان متحمل شدند که در سایه پایداری و تلاش های مستمر اکنون جمع ارزنده ایی پدید آمده است.
 وزیر ورزش و جوانان  ابراز امیدواری کرد که این انجمن با رشد و کیفی همراه شود و با تعمیق خدماتشان در راستای فرهنگی شدن ورزش کشور  ترویج فرهنگ ورزش در خانواده ها به سلامت نسل و سلامت نفس جامعه کنند.
۱۴ اَمرداد ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید