حضور اعضای هیات موسس انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه در نشست فصلی انجمن ورزشی نویسان ایران

حضور اعضای هیات موسس انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه در نشست فصلی انجمن ورزشی نویسان ایران
انجمن ورزشی نویسان دراین نشست که مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) و روز خبرنگار بود میزبان جمع کثیری از خبرنگاران ورزشی نویس استان های مرکزی، اصفهان، کرمانشاه و نماینده آذربایجان شرقی بود.
به گزارش ایسجا، میثم زمان آبادی  دبیر کل انجمن ورزشی نویسان ایران  برای اولین بار از خبرنگاران و نویسندگان ورزشی نویس استان کرمانشاه دعوت کرد تا در نشست سالانه انجمن حضور بهم رسانند.  دراین راستا ساعات قبل از شروع نشست جلسه ایی با هیئت مدیره کرمانشاه برگزار شد تا به بررسی مشکلات و معضلات انجمن در کرمانشاه بپردازند که  این جلسه با حضور دبیر کل انجمن ورزشی نویسان ایران و دبیر کل مادام العمر انجمن و مسئول استان ها و شهرستان ها و علی رئیسی و پژمان راهبراز اعضاء هیئت رئیسه انجمن برگزار گردید. در این جلسه میثم زمان آبادی گفت: هئیت مدیره انجمن کرمانشاه حق تصمیم گیری در انتخاب وعزل اعضا را دارد، در ادامه زندی اعلام کرد که تصمیم گیرنده نهایی هیئت رئیسه انجمن ورزشی نویسان ایران است و موافقت انجمن مذکور جهت نصب و یا عزل هر یک از اعضاء ضروری است.
در این جلسه کشمیری رئیس انجمن ورزشی نویسان کرمانشاه درخواست خود را به جهت تشکیل کمیته پیشکسوتان در کرمانشاه اعلام کرد، و خواستار برپایی کارگاه ها و دوره های خبرنگاری شد. وی خاطر نشان کرد که برای اجرای این کار نیاز به حمایت انجمن تهران دارد. 
۱۵ اَمرداد ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید