باز تاسیس انجمن ورزشی نویسان استان آذربایجان شرقی
حبیب چرندابی یکی از باسابقه ترین روزنامه نگاران تبریز در ششمین نشست فصلی انجمن ورزشی نویسان

باز تاسیس انجمن ورزشی نویسان استان آذربایجان شرقی<br> حبیب چرندابی یکی از باسابقه ترین روزنامه نگاران تبریز در ششمین نشست فصلی انجمن ورزشی نویسان
حبیب چرندابی، از فعال ترین ورزشی نویسان تبریز، جهت شروع فعالیت ها برای شکل دهی دوباره انجمن ورزشی نویسان اذربایجان شرقی به ششمین نشست فصلی انجمن ورزشی نویسان دعوت شد.
به گزارش ایسجا، در این جلسه که پیش از شروع رسمی ششمین نشست فصلی با حضور حبیب چرندابی و اعضای هیات رییسه انجمن برگزار شد، در ابتدا ظرفیت و توانایی استان اذربایجان شرقی بیان شد و در ادامه نیز انجمن ورزشی نویسان انتظارات خود را نسبت به استان ابراز کرد. در پایان نیز بنا شد تا پس از برگزاری جلسات اولیه در تبریز زمانی جهت برگزاری انتخابات هیات مدیره انجمن ورزشینویسان استان اذربایجان شرقی، به هیات رییسه انجمن اعلام شود.
حضور حبیب چرندابی که یکی از قدیمی ترین فعالان انجمن ورزشی نویسان ایران است، به عنوان نماینده انجمن در استان آذربایجان شرقی، نوید حرکتی پایه دار را در این بخش از انجمن ورزشی نویسان ایران میدهد.
حبیب چرندابی متولد۱۶مهرماه۱۳۳۰در تبریز پیشکسوت و خبره حرفه خبر و روزنامه نگاری ورزشی در استان آذربایجان شرقی با حدود۴۰سال فعالیت در این حوزه است.
چرندابی کارروزنامه نگاری را از سال۱۳۵۱به همراه روانشاد علی محمد خانلو یکی از چهره های شاخص فوتبال کشور با مجله دنیای ورزش آغاز کرد و به دلیل علاقه زیاد به نوشتن و انتقال مرحوم خانلو به تهران روزنامه اطلاعات را نیز با تلاشهای مستمر و مداوم خود در تبریز فعال کرد و با همراهی استاد ابراهیم افشار که در کیهان ورزشی قلم میزد، به ورزش این استان انگیزه مضاعف بخشیدند.
وی علاوه بر مطالبش در مجله دنیای ورزش و در کنار اساتید بزرگ، با نگارش ستون مقالات تحلیلی ورزشی در روزنامه اطلاعات در ویژه نامه های استانی کماکان علاوه برا موسسه اطلاعات همکاری نزدیک با ابرارورزشی و ایران ورزشی در پوشش خبری آذربایجان شرقی دارد.ضمن اینکه هفته نامه حیدربابا چاپ تبریز را نیز منتشر می کند.
حبیب چرندابی در کنار فعالیت روزنامه نگاری، زندگی ورزشی نیز داشت.حضوردر تیم های محلاتی و زمین های خاکی فرصتی شد تا با تشکیل باشگاه ماشین سازی به استخدام این کارخانه درآید و علاوه بر فوتبال در رشته تنیس خاکی فعالیت گسترده ای را آغاز کند.
تمرینات مداوم و حضور در مسابقات سبب شد تا وی درسن ۲۲ سالگی بعد از برادر بزرگتر خود نایب قهرمان تبریز شود و این سرآغازی بر فعالیت حرفه ای وی در عرصه ورزش تنیس شد که با خط خوردن از تیم فوتبال توسط شادروان محمد رنجبر اولین مربی غیربومی ماشین سازی فرصت تمریناتش در تنیس بیشتر شد و در سال ۱۳۵۳ موفق به کسب عنوان برتر زیر ۲۳ساله های کشور،بدون حضور بازیکنان تهران شد که پاداش آن حضور در هفتمین دوره بازی های آسیایی۱۹۷۴به میزبانی تهران در کنار تیم ملی تنیس ایران ،با عنوان بازیکن افتخاری بود.
از جمله افتخارات ورزشی وی می توان به کسب عنوان قهرمانی تبریز و شمالغرب ایران در انفرادی و نیز عنوان قهرمانی جام راکت طلایی کشور درسال۱۳۵۵دررده تیمی ،چندین مقام دومی وسومی ایران در سالهای متمادی تا سال ۱۳۶۲ از افتخارات ورزشی وی بوده است.
۲۴ اَمرداد ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید