همزمان با میلاد امام رضا (ع) صورت گرفت
دیدار اعضای هیأت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان با شهردار

همزمان با میلاد امام رضا (ع) صورت گرفت<br> دیدار اعضای هیأت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان با شهردار
اعضای هیأت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان با شهردار اصفهان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش ایسجا، در این دیدار عزیز الله مشفقی دبیر این انجمن با برشمردن اهداف این دیدار اظهار کرد: دلیل اصلی این دیدار، در درجه نخست رسانه‌ای بودن و بعد از آن ورزشی بودن شهردار اصفهان است و در درجه بعدی مغفول ماندن فعالان رسانه ای حوزه ورزش، نسبت به دیگر حوزه‌ها در بحث دیدارهایی که در طول سال و به مناسبت‌های مختلف با شهردار داشتند و ورزشی‌ نویسان کمتر دیده می‌شوند.
وی گفت: خواسته اعضای این انجمن ایجاد یک چتر حمایتی برای اعضای این انجمن است تا چراغ این انجمن در اصفهان روشن نگه داشته شود و این موضوع نیازمند حمایت دستگاه‌های دولتی مثل استانداری، شهرداری، اداره ورزش و جوانان، باشگاه‌های ورزشی و ... است تا اعضای این انجمن بتوانند در کمال آرامش و بدون دغدغه رویدادهای ورزشی که در سطح استان اتفاق می‌افتد را پوشش دهند.
دبیر این انجمن اذعان کرد: یار سیزدهم ورزش استان به واقع نویسندگان، خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان ورزشی هستند که در سرما، گرما و شرایط سخت فعالیت دارند و می‌توان گفت رشادت رسانه‌ای انجام می‌دهند اما کمتر حمایت شدند.
شهردار اصفهان نیز در این دیدار ضمن استقبال از فعالیت رسانه های ورزشي از آنان خواست تا در بحث های ورزش شهروندی به ویژه طرح سه شنبه های بدون خودرو، همراه شهرداری اصفهان باشند.
مهدی جمالی نژاد با بیان اینکه در اصفهان قدیم در تجمعات مردمی انبوهی از دوچرخه و دوچرخه سوار وجود داشته است گفت: مردم باید خود در راستای حفظ محیط زیست و در راستای داشتن هوای پاک، خود را مقید به فرهنگ ترافیکی و استفاده از شیوه های جایگزین کنند و در غیر این صورت راه به جایی نخواهیم برد.
وی در ادامه تاکید کرد: ما در هر هفته طرح های مختلفی را در سطح شهر اصفهان کلنگ زنی و یا افتتاح می کنیم و نقش اماکن ورزشی نیز در بین این پروژه ها بسیار پررنگ است و امیدواریم با تعامل بیشتر با رسانه های ورزشی، این پروژه ها بیش از پیش دیده شود.
همچنین در این دیدار به پیشنهاد عزیزالله مشفقی دبیر انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران- اصفهان، تألیف کتاب جامع تاریخ ورزش اصفهان مطرح شد که با استقبال مهدی جمالی نژاد روبرو شد و وی قول داد شهرداری اصفهان هزینه تالیف و انتشار این کتاب را بر عهده بگیرد.
در ابتدای این نشست نیز حمید باقری رییس هیات مدیره و امین کریمیان از اعضای هیات مدیره انجمن به شرحی از فعالیت ها، پیشینه و شیوه شکل گیری انجمن ورزشی نویسان پرداختند.
۲۵ اَمرداد ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید