فراخوان نخستین دوسالانه عکس ورزشی منتشر شد

فراخوان نخستین دوسالانه عکس ورزشی منتشر شد
براساس اعلام این فراخوان، شرکت کنندگان باید تا تاریخ بیستم مرداد ماه، آثار خود را برای دوسالانه ارسال کنند؛ ثبت نام در این رویداد فرهنگی از طریق سایت دوسالانه انجام می شود.
به گزارش ستاد خبری نخستین دو سالانه عکس ورزشی، فراخوان نخستین دوسالانه عکس ورزشی به همراه شرایط لازم برای ثبت نام  بر روی سایت این دوسالانه قرار گرفته است.
براساس این فراخوان، علاقمندان تا تاریخ بیستم مرداد ماه فرصت ثبت نام و ارسال آثار خود را دارند؛ پس از ارزیابی آثار، داوران آثارارسال شده را در تاریخ اول تا پنجم شهریور ماه داوری و نتایج آن در تاریخ دهم شهریور ماه اعلام می‌شود.
پس از انتخاب آثار، به سه نفر از برگزیدگان در هر دو بخش، دیپلم افتخار به همراه مدال و جایزه نقدی اهدا می‌شود؛ همچنین یک عکس به عنوان عکس برتر تندیس دو سالانه را دریافت می کند.
علاقمندان برای اطلاعات بیشتر از شرایط ثبت نام در دو سالانه  می‌توانند به سایت دوسالانه به آدرس www.iranspb.com مراجعه کنند.
نخستین دوسالانه عکس ورزشی ایران از 17 لغایت 20 مهرماه در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.
۴ تیر ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید