جلسه هیئت موسس انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی برگزار شد

جلسه هیئت موسس انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی برگزار شد
پس از انتخاب اعضا هیئت موسس انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی، نخستین جلسه رسمی اعضا هیئت موسس اراک همزمان با عید بزرگ غدیر خم برگزار شد.
به گزارش ایسجا، پس از اینکه در  ششمین نشست فصلی انجمن نویسندگان، عکاسان و خبرنگاران ورزشی کشور که در مرداد ماه برگزار شد، هیئت موسس انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی مشخص شد. در همین راستا نخستین جلسه رسمی هیئت موسس در روز دوشنبه، 25 شهریور 95  مصادف با شب عید غدیر خم با حضور اعضا در اراک برگزار شد.
در این جلسه ابتدا اعضا گزارشی از فعالیت های خود را  ارائه کردند و سپس با توجه به اطلاع رسانی در خصوص ثبت نام ورزشی نویسان استان مرکزی و پایان مهلت ثبت نام لیست نفرات ثبت نام شده توسط هیئت موسس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در نهایت با تصمیم هیئت موسس قرار بر آن شد که آن دسته از ثبت نام کنندگان که هیچ اطلاعاتی کاری از آن ها در دست نیست در اسرع وقت مدارک خود را به هیئت موسس برسانند تا در جلسه آتی در خصوص آن ها تصمیم گیری شود.
۳۱ شهریور ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید