همزمان با اولین مراسم تجلیل از ورزشی نویسان برگزیده آسیا در ترکمنستان
اولین نشست اتحادیه ورزشی نویسان آسیا

همزمان با اولین مراسم تجلیل از ورزشی نویسان برگزیده آسیا در ترکمنستان<BR >اولین نشست اتحادیه ورزشی نویسان آسیا
اولین نشست اتحادیه ورزشی نویسان آسیا، همزمان با برگزاری مراسم بزرگداشت ورزشی نویسان برتر آسیا، یکم مهرماه، در عشق آباد ترکمنستان برگزار شد.
به گزارش ایسجا، در این جلسه که در نوع خود برای اولین بار به این شکل و به طور مشترک توسط ایپس آسیا و تلویزیون دولتی ترکمنستان برگزار شد، صدها نماینده از 26 کشور مختلف از سراسر آسیا و اروپا حضور داشتند.
مراسم افتتاحیه این رویداد تاریخی توسط یک پیام ویژه از رئیس جمهور ترکمنستان، آقای قربانقلی بردیمحمدف، آغاز شد. وی در این پیام اظهار داشت: "من عمیقا خوشحالم که شاهد برگزاری اولین مراسم روز ورزشی نویسان آسیا در کشورم هستم. میزبانی این رویداد تاریخی، با حضور صدها ورزشی نویس از سراسر آسیا که برای اولین بار در این سطح در آسیا انجام شده، باعث افتخار من است."
محمد قاسم، رئیس  ایپس آسیا  نیز با تقدیر از پیوستن تلویزیون دولتی ترکمنستان به این مراسم، به پنجمین دوره بازی های داخل سالن آسیا که سال آینده در ترکمنستان برگزار میشود، اشاره کرد.
دکتر احمدی، رییس انجمن ورزشی نویسان ایران و دبیرکل سابق ایپس آسیا نیز، در این مراسم سخنراتی را در سه محور ارائه داشت. وی در ابتدا، پس از تشکر از انجمن ورزشی نویسان آسیا و ترکمنستان جهت برگزاری مراسم روز ورزشی نویسان آسیا و این نشست رسانه ای، به موضوعات مهمی که میبایست در دستور کار این نشست ها قرار گیرد اشاره کرد. موضوعاتی از قبیل تبادل نظر درباره راهکار های ارتقاء کیفی رسانه ها و روزنامه نگاری ورزشی در آسیا، دانش افزایی روزنامه نگاران ورزشی، سالم سازی فضای ورزش و مقابله با فساد،  ارزیابی فعالیت رسانه ای و روزنامه نگاران ورزشی آسیا در رویدادهای مهم بین المللی ورزش نظیر المپیک، و غیره. 
وی در پایان با اشاره به بازدید از امکانات ورزشی ترکمنستان و تحسین کیفیت عالی آن برای برگزاری بازی های آسیایی داخل سالن ٢٠١٧  گفت این کشور با این امکانات و فضای ورزشی مناسب می تواند برگزار کننده میزبانی المپیک نیز باشد.
۲ مهر ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید