اجلاس سالانه اسکی انجمن جهانی ورزشی نویسان برگزارشد
حضور فعال و سخنرانی پیام نظر، نماینده ایرانی اعزامی به اجلاس

اجلاس سالانه اسکی انجمن جهانی ورزشی نویسان برگزارشد <br> حضور فعال و سخنرانی  پیام نظر، نماینده ایرانی اعزامی به اجلاس
سی و هفتمین اجلاس سالانه اسکی انجمن جهانی ورزشی نویسان در بخش اسکی با عنوان فاروم نوردیکوم یا حضور نمایندگان رسانه ای اسکی و مسئولان فدراسیون جهانی، در شهر لاهتی فنلاند برگزار شد.
به گزارش پیام نظر، نماینده اعزامی انجمن ورزشی نویسان ایران، در این اجلاس سه روزه که طبق روال سال های گذشته با حضور مسئولین و خبرنگاران مطرح این رشته ، از جمله اودین ، رییس کمیسیون اسکی انجمن جهانی ورزشی نویسان؛ کاسپر، رییس فدراسیون جهانی اسکی؛ لوئیز، دبیرکل این فدراسیون  و روسای کمیته ها اسکی پرش و صحرانوردی FIS برگزار شد، اعضا در جریان اخبار و اقدامات جدید رسانه ای سال 2016 قرار گرفتند.
کاسپر که بعد از بازدید از امکانات محل برگزاری بازی های المپیک زمستانی 2022، جهت شرکت در این اجلاس از چین به لاهتی سفر کرده بود گفت: میزبانی چین و تکمیل زیرساخت های استاندارد این کشور میتواند گسترش همه جانبه اسکی در آسیا را فراهم آورد. وی برگزاری المپیک زمستانی در کره و چین را یکی از اهداف گسترش ورزش های زمستانی در خارج از مهد آن، اروپا، دانست.
این عضو اصلی کمیته بین المللی المپیک در خصوص اتفاقات اخیر المپیک زمستانی سوچی و رواج دوپینگ در میان ورزشکاران روس نیز گفت: امیدوارم این اتفاقات بر میزبانی رقابت های جهانی اسکی صحرانوردی در روسیه، سایه نیانداخته باشد و ورزش های زمستانی همچون گذشته، در روسیه و در کل دنیا از این پدیده شوم دور باشند.
دبیرکل فدراسیون جهانی اسکی، سارا لوئیز نیز در این اجلاس در خصوص چشم انداز اسکی در بخش های مختلف، نقش رسانه ها در پیشبرد اهداف این فدراسیون و حمایت فدراسیون جهانی از خبرنگاران فعال سخنانی را با نمایندگان حاضر در اجلاس در میان گذاشت. 
گزارش مسئولان کمیته های اسکی پرش و صحرانوردی از فعالیت فراگیر این کمیته و همچنین، گزارش رییس کمیته برگزاری مسابقات جهانی نوردیک که در همین ماه در لاهتی فنلاند برگزار میشود، از دیگر بخش های این اجلاس بود.
جلسه اعضای فعال انجمن جهانی ورزشی نویسان در رشته اسکی، بخش بعدی اجلاس بود که در آن اودین، رییس کمیسیون اسکی AIPS ، حمایت جیانی مرلو، رییس  انجمن جهانی ورزشی نویسان، را از خبرنگاران جوان این رشته ورزشی اعلام کرد و افزود: تجربیات بدست آمده از این اجلاس کمک شایانی در توسعه و ترویج اسکی در جهان دارد و هر ساله مورد تقدیر مسئولان انجمن جهانی ورزشی نویسان قرار می گیرد.
در این اجلاس پیام نظر، عضو انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران و جهان، به عنوان نماینده ایران و آسیا با ارائه گزارشی از فعالیت های رسانه های مختلف ورزشی در زمینه پوشش مسابقات این رشته ورزشی و پخش بیش از 20 برنامه زنده از رقابت های جهانی اسکی برای اولین بار در کشور، مورد توجه مسئولان فدراسیون جهانی و انجمن جهانی ورزشی نویسان قرار گرفت.
پنجمین حضور نماینده فعال انجمن ورزشی نویسان ایران در اجلاس نوردیک و جلسه کمیسیون تخصصی اسکی AIPS در سال 2016 با کارگاهی به منظور ارائه اطلاعات میزبانی ها، آگاهی از فعالیت های تخصصی رشته پرش، صحرانوردی و بیاتلون در شهر لاهتی، عصر دیروز، 23 مهر ماه  به پایان رسید.
۲۴ مهر ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید