فراخوان نشان و جایزه ایثار و رسانه

فراخوان نشان و جایزه ایثار و رسانه
خانه فرهنگ ایثار و مقاومت، نخستین نشان و جایزه ایثار و مقاومت را برگزار میکند.
عضو محترم جامعه‌ای رسانه‌ای کشور
نشان و جایزه ایثار و رسانه برای نخستین بار برای ارج نهادن به ایثار و فداکاری و تقدیر از برترین فعالان حوزه رسانه در این عرصه تدوین شده است، در فاز اول مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری رسمی کشور و شاغلین فعال در آن مدنظر می‌باشند.
شما می‌توانید با ثبت‌نام در نشان و جایزه ایثار و رسانه مطالب و آثار خود را با محور ایثار و فداکاری که از تاریخ پانزده فروردین ماه سال 1394 تا سی آذرماه سال 1395 در یکی از مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری رسمی کشور منتشر شده است، برای شرکت در نخستین نشان و جایزه ایثار و رسانه از روش‌های زیر به دبیرخانه ارسال نمایید:
1-  برای شرکت در نخستین نشان و جایزه ایثار و رسانه می‌بایست با ورود به پایگاه اطلاع رسانی خانه فرهنگ ایثار و مقاومت، به آدرس www.khaneisar.ir،  با کلیک بر آیکون عضویت در منوی سمت راست این نوشتار نسبت به عضویت در نخستین نشان اقدام نمایید.
2-   پس از آن در پایان فرم ثبت‌نام  آثار خود را با توجه به توضیحات درج شده در فراخوان بارگذاری نمایید. (فایل ارسالی در قالب پی دی اف و با حجم کمتر 650 کیلوبایت قابل ارسال می‌باشد.)
3-    همچنین می‌توانید آثار خود را نیز به پست الکترونیکی مربوط به نشان به آدرس: mediaisar@gmail.com ارسال نمایند.
4-  مطالب ارسالی می‌بایست حاوی شناسه اثر‏، تاریخ درج اثر، لوگوی نشریه، خبرگزاری و پایگاه خبری و نیز نام صاحب اثر باشد.
جهت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره‌های 77608871-021 و 77608875-021 تماس حاصل فرمایید، همکاران خانه فرهنگ ایثار و مقاومت از ساعت 9 صبح لغایت 15:30 پاسخگوی سوالات شما هستند.
۱۷ آبان ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید