نشست اعضای انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه با شهردار کرمانشاه

نشست اعضای انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه با شهردار کرمانشاه
ظهر روز شنبه، سیزدهم آذرماه ، اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران- استان کرمانشاه، متشکل از آقایان سید عباس کشمیری، حشمت اله سلطانی، محسن عباسی فرد و خانم ها صالحی و امیری، عکاس و خبرنگار این انجمن، براساس برنامه مدون و از پیش تعیین شده، با آقای مهندس آرش رضایی، شهردار کرمانشاه، که خود نیز از ورزش کاران پیش کسوت استان هست، دیدار و به جلسه ای درخصوص وضعیت کنونی ورزش در کشور و استان کرمانشاه و مقایسه وضعیت موجود با دودهه اخیر در کرمانشاه، پرداختند.
به گزارش انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه؛ دراین بازدید، ابتدا آقای حشمت اله سلطانی، ضمن توضیح مختصری پیرامون سابقه تاریخی فعالیت انجمن ورزشی نویسان درکشور و استان کرمانشاه و با تاکید براصالت، توانمندی و خاستگاه انجمن، ونیز حضور افراد شاخص و برجسته درآن در سطح کشور و تاثیر و نفوذ تصمیمات آن در گستره ورزش کشور، از شهردار کرمانشاه به عنوان یک شهردار ورزش کار و اخلاق مدار درخواست نمود تعامل خودرا با این انجمن افزایش داده و نسبت به ارایه پیشنهادها، راه کارها و کمک های معنوی و مادی شهرداری کرمانشاه به انجمن ورزشی نویسان استان، اقدام عملی نماید. سلطانی با تاکید بر این که انجمن درسراسر کشور، واز جمله دراستان کرمانشاه، تنها یک انجمن ورزشی است و بدون توجه به سیاست و گرایش های سیاسی، حداکثر تلاش خود را برای جلب و جذب نیروهای مستعد، از هرطیف و جناح و گروه و قشراجتماعی به کارخواهد بست و مسیر حرکتش، به سمت توسعه کمی و کیفی ورزش در سطح کشور است، از شهردار درخواست کرد درجهت کمک به انجمن برای جذب هرچه بیشتر نیروهای علاقه مند به کار رسانه در فضای ورزش، مساعدت لازم را به عمل آورد. 
آقای سید عباس کشمیری، توضیحاتی راجع به فعالیت ها و اقدامات انجمن در استان کرمانشاه را به مهندس رضایی؛ شهردار ارایه داد و افزود: انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه قصد دارد در آینده نزدیک، همایش تجلیل و بزرگداشت عطاءاله بهمنش، مفسر نام آشنای ورزش استان و کشور، همچنین برادران محبی، قهرمانان ملی ورزش کشتی کشور، را در استان کرمانشاه برگزار کند. وی از آقای رضایی درخواست کرد دراین خصوص و نیز سایر برنامه ها و اقدامات فرهنگی و رسانه ای انجمن در کرمانشاه، حمایت های لازم را به عمل آورد و برای آغاز این همکاری و تعامل دوجانبه، یک مکان مناسب را برای فعالیت انجمن، دراختیار آن قرار دهد.
 آقای محسن عباسی فرد نیز درخصوص در ورزش استان، سخنانی را ابراز داشت و افزود: ان شآءالله آقای شهردار در پیشبرد ورزش و اهداف و برنامه های انجمن ورزشی نویسان در استان کرمانشاه یک پای ثابت خواهند بود. مهندس آرش رضایی؛ شهردار کرمانشاه هم دراین دیدار، ضمن خوشامد گویی به اعضای شورای مرکزی انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه، بر حمایت و پشتیبانی شهرداری به عنوان یک سازمان فرهنگی عمرانی، از همه سمن ها و انجمن ها، خصوصا انجمن ورزشی نویسان به خاطر تاثیر بیشتر فعالیت هایش در توسعه فرهنگی استان، تاکید کرد و افزود: من هم موافق با تعامل و همکاری بهتر و بیشتر با انجمن ورزشی نویسان استان هستم و درحال انجام اقداماتی برای واگذاری فضای مناسبی برای انجمن ورزشی نویسان هستیم و قطعا این کار را انجام خواهیم داد . وی از حضور دراین نشست ابراز خرسندی کرد و اظهارداشت: قطعا فعالیت های رسانه ای و فرهنگی انجمن ورزشی نویسان مورد حمایت ما نیز هست و تا جایی که بتوانیم درخدمت این انجمن خواهیم بود، و در رفع مشکلات به عنوان یک عامل موثر، کمک خواهیم کرد.
۱۵ آذر ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید