مدیرعامل باشگاه شهرداری اراک: تشکیل انجمن ورزشی نویسان نشان از درایت اصحاب رسانه استان مرکزی دارد

مدیرعامل باشگاه شهرداری اراک: تشکیل انجمن ورزشی نویسان نشان از درایت اصحاب رسانه استان مرکزی دارد
اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی به دعوت مدیرعامل باشگاه شهرداری اراک، در این باشگاه حضور یافتند.
به گزارش ایسجا،  مدیرعامل باشگاه شهرداری اراک در این دیدار گفت: تشکیل انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی نشان از درایت اصحاب رسانه استان دارد.
محمدرضا عزیزمحمدی افزود: با توجه به اینکه استان مرکزی چهارمین استان در تشکیل انجمن ورزشی نویسان بوده است، این موضوع افتخاری برای جامعه ورزش استان محسوب می شود.
وی ادامه داد: به همکاری و تعامل با اصحاب رسانه و انجمن ورزشی نویسان اعتقاد کامل داریم و امیدواریم با تلاش دسته جمعی بتوانیم در راستای ارتقای جایگاه ورزش استان و شهر اراک تلاش کنیم.
عزیزمحمدی افزود: باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک همانند خیلی از باشگاه ها، بدون گرایش سیاسی و به صورت کاملا پاک به فعالیت می پردازد و در این چند سال تلاش کردیم با استفاده از حدااکثر ظرفیت خود به رشد و توسعه ورزش استان کمک کنیم.
 وی خاطرنشان کرد: در همین جا از شهردار محترم اراک و اعضای محترم شورای شهر کمال تشکر را داریم که انصافا ًحمایت خوبی از باشگاه داشته اند.
در ادامه این نشست سیدعلی بنی جمالی رییس انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی گفت: امروز دومین دیدار اعضای هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان پس از آغاز فعالیت رسمی، با مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک برگزار می شود و امیدواریم با یک تعامل دو طرفه، به ارتقای جایگاه ورزش استان کمک نماییم. 
بنی جمالی اظهار داشت: باشگاه شهرداری از جمله مجموعه هایی است که همواره ارتباط خوبی با خبرنگاران داشته است البته  بطور طبیعی نقد هایی در برخی موارد وجود دارد که امیدواریم در آینده با تعامل دوسوی آن ها مرتفع شود.
رامین فولادی دبیر انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی هم در این دیدار گفت: انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی، تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده ‌ و افتخار داریم در استان مرکزی به عنوان چهارمین استان کشور فعالیت این انجمن به طور رسمی شکل گرفته و آغاز شده است.
فولادی تبادل‌ افکار و بررسی شیوه‌های مناسب‌ مطبوعاتی‌، در جهت‌ ارتقاء هر چه‌ بشتر علاقه‌ و فرهنگ‌ ورزشی در کشور و تبیین‌ و تبلیغ‌ تأثیرات‌ ورزش‌ در پیشگیری از ناهنجاریهای اجتماعی و حفظ‌ سلامتی افراد جامعه‌ را از دیگر برنامه ها و اهداف انجمن ورزشی نویسان اعلام کرد. 
وی افزود: تلاش برای حرفه ای  و تخصصی عمل کردن ورزشی نویسان در استان از دیگر برنامه های انجمن می باشد که در نهایت به رشد ورزش استان کمک خواهد کرد.
دبیر انجمن نویسندگان، عکاسان و خبرنگاران ورزشی استان در پایان بیان داشت، عملکرد  شهردار و شورای اسلامی شهر اراک در سه سال گذشته در حوزه ورزش بسیار مطلوب بوده است که جای تقدیر دارد.
مجیدجمالو عضو هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی هم در این نشست گفت: خوشبختانه پس از سالیان درازی که ورزش دوستان استان مرکزی خواستار حضور در سطح اول لیگ های پرطرفداری همچون والیبال و بسکتبال کشور بودند، امروز با حضور خوب و موثر شهرداری اراک در عرصه ورزش این خواسته های به حق مردم استان به تحق پیوسته است که در همین جا از زحمات مسئولان شهرداری و شورای شهر اراک تشکر می کنیم.
جمالو افزود: انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی با داشتن نزدیک به 30 عضو، با هدف کمک به ارتقای جایگاه ورزش استان و حرفه ای سازی خبرنگاران ورزشی در استان تشکیل شده و انتظار داریم باشگاه های ورزشی در راه رسیدن به اهداف خود، این انجمن را در کنار خود ببینند و از نظرات اصحاب رسانه استفاده کنند.
حمیدرضا کهریزی عضو دیگر هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان استان هم در ادامه این نشست، ایجاد تشکل‌ و توسعه‌ تفاهم‌ و تعاون‌ متقابل‌ در بین‌ خبرنگاران‌ ورزشی‌، براساس‌ معیارهای اخلاقی و گرایش های حرفه‌ای‌ را از اهداف مهم این انجمن عنوان کرد.
در پایان این دیدار لوح یادبود و تندیس باشگاه شهرداری اراک به انجمن ورزشی نویسان استان  مرکزی اهدا گردید.
۱۶ آذر ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید