از مسئولین انتظار حمایت از انجمن ورزشی نویسان را دارم، ورزشی نویسان امین مدیران ورزشی هستند

از مسئولین  انتظار حمایت از انجمن ورزشی نویسان را دارم، ورزشی نویسان امین مدیران ورزشی هستند
مقدسی نماینده مردم اراک، گفت: تقویت انجمن ورزشی نویسان، به معنای تقویت ورزش است
به گزارش ایسجا،  سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با اعضا هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان استان مرکزی، بیان داشت: سابقه ورزشی نویسی در جهان قدمتی بسیار زیاد دارد و اگر امروز چیزی از تاریخ ورزش باقی مانده است مدیون تلاش ورزشی نویسان هست.
وی ادامه داد: تشکیل انجمن ورزشی نویسان استان هم به عنوان چهارمین استان کشور به فال نیک می گیرم و از همه مسئولین استان انتظار حمایت هم جانبه از انجمن ورزشی نویسان را دارم.
نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ورزشی نویسان که در سرما و گرما و با مشکلات متعدد بدون کوچکترین چشم داشتی در صحنه های ورزشی حضور فعال دارند همواره یار و یاور ورزش بوده اند و مسئولین باید در سطح کشور هم از انجمن ورزشی نویسان حمایت کنند و بنده  در اولین دیداری که با  وزیر ورزش و جوانان خواهم داشت بحث حمایت و  تقویت انجمن ورزشی نویسان را مطرح خواهم کرد چرا که ورزشی نویسان بهترین کسانی هستند که می توانند نقاط ضعف و قوت ورزش را شناسایی و بیان كنند.
وی افزود: مسئولیت ورزشی نویسان با تشکیل این انجمن حرفه ای بیشتر از قبل شده است و به نظر بنده آموزش و توسعه کار ورزشی نویسی باید در اولویت کار انجمن قرار بگیرد چرا که ورزشی نویس باید اشراف کامل و علمی به ورزش داشته باشد و کسی که یک بازی رو فقط انعکاس می دهد نمیتواند ورزشی نویس باشد. 
وی تصریح کرد: بدون مبالغه ورزشی نویسان یار و همراه ورزش هستند و مدیران ضمن اینکه ورزشی نویسان را باید مشاور و امین خود بدانند باید در تقویت انجمن هم که در نهایت منجر به تقویت ورزش می شود اهتمام کافی را بورزند.
۲۱ آذر ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید