دیدار اعضای هیأت مدیره انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی با مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان؛ رویکرد سازمان ورزش تغییر می کند

دیدار اعضای هیأت مدیره انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی با مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان؛ رویکرد سازمان ورزش تغییر می کند
اعضای هیأت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان با مدیرعامل جدید سازمان ورزش شهرداری اصفهان دیدار و گفتگو کردند و زمینه های همکاری فی مابین را بررسی نمودند. در این دیدار صمیمانه که در دفتر سرهنگ علی قاسمی مدیرعامل جدید سازمان ورزش شهرداری اصفهان برگزار شد طرفین بر لزوم همکاری های متقابل تاکید.
به گزارش ایسجا، علی قاسمی مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان در این دیدار گفت: بدون تردید مجموعه سازمان ورزش شهرداری اصفهان  به کمک و همفکری کارشناسان به ویژه اهالی رسانه برای پیشبرد برنامه هایش نیازمند است. اینجا دیگر بحث علی قاسمی مطرح نیست و بحث سازمانی مطرح است که می خواهد برای دو و نیم میلیون شهروند برنامه ریزی کند. اینجا باید سازمان ورزش تبلیغ و تبیین شود و در آینده با اجرای برنامه ها در محله، منطقه و انجمن ها باید ناکامی ها و توفیق ها مورد بررسی و نقد قرار گیرد.
وی افزود: ما از اهالی رسانه انتظار داریم که ما را دنبال، نقد و راهنمایی کنند. اینجا باید زیر ذره بین باشیم تا بتوایم از دغدغه های شما در راستای پیشبرد اهداف کمک بگیریم.
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: در آینده ای نه چندان دور برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت خود را به طور رسمی اعلام خواهم کرد، من برای تمام اقشار و شهروندان برنامه ورزشی خواهم داشت و امیدواریم بتوانیم رسالت اصلی خود را با تاکید بر ورزش شهروندی و تندرستی به انجام برسانیم و بی شک به همراهی رسانه ها در ایجاد و تغییر این رویکرد نیازمندیم.
 
قاسمی با اشاره به شرایط روز ورزش اصفهان گفت: به دنبال اجرای مدیریت واحد ورزش در شهر اصفهان هستیم، مدیریت واحد و یکپارچه ورزش می تواند به پیشبرد ورزش در اصفهان کمک کند.
 
در این دیدار عزیز اله مشفقی دبیر انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان ضمن تبریک به مدیرعامل سازمان ورزش گفت:  سازمان ورزش شهرداری قسمت عمده ای از بار ورزش اصفهان را به دوش می کشد، وقتی ما در برهوت ورزش هستیم و اداره ورزش و جوانان دغدغه توسعه ورزش را ندارد، سازمان ورزش پناه و ملجأیی برای ورزشکاران اصفهانی است. با حضور شما امیدواریم شرایط ورزش تغییر کند و با توجه به سوابق کاریتان می دانیم که این توانایی در جنابعالی و مجموعه شما وجود دارد.
وی افزود: اهالی رسانه نیک می دانند که  برای پیشبرد ورزش شهر باید تعامل ویژه ای با سازمان ورزش شهرداری داشته باشند و از این رهگذر با دغدغه ای که خبرنگاران و روزنامه نگاران اصفهانی دارند آماده برگزاری نشست های تخصصی و کارشناسی برای بررسی شرایط ورزش خواهیم بود.
 
مشفقی با بیان اینکه امروزه یکی از مشکلات و معضلات ورزش، مباحث فرهنگی است؛ اظهار امیدواری کرد سازمان ورزش با ورود به مقوله فرهنگ به ویژه فرهنگ و منش پهلوانی، بتواند راهگشای این امر باشد و روح جوانمردی را در فرهنگ عامه بیش از پیش جاری و تقویت کند.
۲۲ آذر ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید