دکتر احمدی: تبلیغات و بازاریابی امری است که در ورزش ایران مغفول مانده است
اولین کارگاه تخصصی تبلیغات در ورزش برگزار شد

دکتر احمدی: تبلیغات و بازاریابی امری است که در ورزش ایران مغفول مانده است<br> اولین کارگاه تخصصی تبلیغات در ورزش برگزار شد
اولین کارگاه تخصصی اصول و فنون تبلیغات در ورزش، با مدیریت دکتر احمدی، معاون فرهنگی وزارت ورزش و رییس انجمن ورزشی نویسان ایران، برگزار شد.
به گزارش ایسجا، در این کارگاه دو روزه، دکتر عبدالحمید احمدی، با تاکید بر اهمیت بازاریابی و تبلیغات در تمامی صنایع و بازارها به این نکته اشاره کرد که تبلیغات و بازاریابی مفهومی است که بر خلاف عرصه بین المللی آن، در صنعت ورزش ایران توجه خاصی به آن نشده و با وجود پتانسیل های بالا برای استفاده از این بستر، به دلایل متنوعی، در ایران مقفول مانده است.
دکتر احمدی یکی از دلایل اصلی برای جای خالی تبلیغات و بازاریابی در ورزش ایران را، آشنا نبودن جامعه ورزش با اصول و فنون آن دانست و تاکید کرد که برگزاری دوره هایی از این دست، برای دانشجویان رشته تربیت بدنی، ورزشی نویسان و حتی مدیران سازمان های ورزشی، تاثیر بسزایی را در پیشبرد صنعت ورزش کشور خواهد داشت.
۲۶ آذر ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید