اولین دوره تخصصی اصول و فنون تبلیغات ورزشی با حضور منوچهر زندی برگزار شد

اولین دوره تخصصی اصول و فنون تبلیغات ورزشی با حضور منوچهر زندی برگزار شد
اولین دوره تخصصی اصول و فون تبلیغات در ورزش با حضور متخصصین رسانه های ورزشی و اعضای انجمن ورزشی نویسان برگزار شد.
به گزارش ایسجا، در اولین کارگاه تخصصی اصول و فنون تبلیغات که از منوچهر زندی، دبیرکل افتخاری انجمن ورزشی نویسان ایران و عضو مادام العمر هیات رییسه انجمن جهانی ورزشی نویسان، به عنوان پیشکسوت عرصه رسانه های ورزشی دعوت به همکاری شده بود، آموزه های ورزشی و روزنامه نگاری وی نگاهی متفاوت را در شرکت کنندگان در کارگاه ایجاد کرد.
منوچهر زندی، با در اختیار قراردادن تجربیات 40 ساله خود با حضور در رویدادهای متنوع ورزشی، مطالعه و فعالیت در زمینه های روزنامه نگاری ورزشی، نقش رسانه های ورزشی در صنعت ورزش و بازاریابی ورزشی و طرح های متنوع ملی در ورزش کشور، و با تاکید بر اینکه، نگاه به بازاریابی ورزشی در دنیا بسیار متفاوت از جریان آن در داخل کشور است، رقابت کمرنگ بازاریابان  و شرکت های داخلی در عرصه ورزش را ناشی از عدم آگاهی آنها از وجود چنین بازار پردرآمدی دانست.
وی در این کارگاه دوروزه، برگزاری این چنین نشست ها و دوره های تخصصی در زمینه بازاریابی ورزشی را یکی از موثرترین و ضروری ترین فعالیت ها جهت رفع این ناآگاهی دانست و از حضور کمرنگ خبرنگاران ورزشی در این چنین دوره هایی اضهار نا امیدی کرد.
۲۷ آذر ۱۳۹۵
شریفی
۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
1
1

استاد سلام فراخوان این کلاس کجا بوده ماکه مشتری 24 ساعت سایت انجمن ام ندیدیم بستر حضور را اماده کنید نا امیدی جایگاهی ندارد

هیوا
۱۳۹۵/۱۰/۰۴
0
1
0

برای این انجمن کذائی متاسفم! آقای منوچهر زندی فقط مانده در باره بواسیر اسان و حیوان اظهار نظر کند! این آقا از تبلیغات چه می داند و چه می فهمد!


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید