دکتر احمدی در دومین دوره تخصصی کارآفرینی در رسانه های ورزشی
کارآفرینی در رسانه های ورزشی بیشتر از اینکه کیفی باشد، کمی بوده است

دکتر احمدی در دومین دوره تخصصی کارآفرینی در رسانه های ورزشی<br> کارآفرینی در رسانه های ورزشی بیشتر از اینکه کیفی باشد، کمی بوده است
دومین دوره تخصصی کارآفرینی در رسانه های ورزشی، با حضور تعدادی از اعضای هایت رییسه انجمن ورزشی نویسان ایران، در روزهای دوشنبه و سه شنبه؛ 13 و 14 دیماه8، در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.
در این دوره دو روزه، دکتر عبدالحمید احمدی، رییس انجمن ورزشی نویسان ایران و معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، کلاسی را با موضوع مهارت های کارآفرینی در رسانه های ورزشی برگزار کدند.
دکتر احمدی با تاکید براینکه کارآفرینی از مسایل مهم جامعه امروز است گفت: " استفاده از فرصت های خوب آموزشی، با بالابردن احاطه خود بر کارها و کسب علم کارآفرینی بخش اعظمی از مسیر موفیقت در کارآفرینی است."
وی یکی از موضوعاتی که در حوزه اشتغال و کار آفرینی مطرح است را موضوع رسانه های ورزشی و سهم آنها در اشتغال زایی دانست و افزود  نگاهی به گذشته حوزه رسانه و رسانه های ورزشی در کشور می تواند گویای ما وضعیت در این عرصه باشد. 
رییس انجمن ورزشی نویسان با اشاره به فضای رسانه های ورزشی و در نظر گرفتن ویژگی هایی برای هر رسانه به این موضوع اشاره کرد که قبل از شکل گیری هر فضای کسب و کاری، باید چرخه اقتصادی و توازن دخل و خرج آن نیز در نظر گرفته شود.
مهمترین سوال در این کلاس این بود که آیا با این روند رو به رشد رسانه های ورزشی و افرادی که در آنها مشغول به فعالیت هستند، تامین حداقل نیازهایی که این سیستم با آن روبروست در نظر گرفته شده است؟ تحقیقات نشان داده که چه در رسانه های دولتی و چه خصوصی، بزرگترین چالش تامین نیازهای اولیه اقتصادی و رفاهی کارکنان است. فکر تامین معاش و برخورداری از شرایط رفاهی، آن هم در سطوح اولیه، سلامت کار رسانه ها آسیب پذیر میکند.
۱۵ دی ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید