کارآفرینان به نوعی پیشگامان حقیقی جامعه اند
منوچهر زندی در دومین کارگاه تخصصی کارآفرینی در رسانه ها ورزشی

کارآفرینان به نوعی پیشگامان حقیقی جامعه اند<br> منوچهر زندی در دومین کارگاه تخصصی کارآفرینی در رسانه ها ورزشی
دومین دوره تخصصی کارآفرینی در رسانه های ورزشی، با حضور تعدادی از اعضای هایت رییسه انجمن ورزشی نویسان ایران، در روزهای دوشنبه و سه شنبه؛ 13 و 14 دیماه8، در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.
به گزارش ایسجا؛ منوچهر زندی، دبیرکل افتخاری انجمن ورزشی نویسان ایران، به عنوان مدیر این دوره در طول این کارگاه دو روزه، مباحثی را از تجربیات خود در اختیار حاضرین قرار داد. وی با تاکید بر  اینکه ریسک پذیری در کار سرمایه گذاری هیچ تضمینی برای بازده آن ندارد به لزوم تحقیقات کامل پیش از کارآفرینی و سرمایه گذاری وقت و منابع مالی اشاره کرد. 
دبیرکل افتخاری انجمن گفت:"کارآفرینان به نوعی پیشگامان حقیقی جامعه اند. اینان موتور محرکه اجتماع خود هستند. یک کارآفرین ویژگی های بسیاری دارد که خوداتکایی، خود کنترلی، خوش بین، تحمل بالا و شکارچی بودن تنها بخشی از آن است."
وی در ادامه از تجربه کردن و ظرفیت ریسک پذیری کارآفرینان گفت و اشاره کرد که کارآفرینی رابطه مستقیم با تجربه پذیری دارد. تجربه موفقیت هرگز به اندازه تجربه شکست آموزنده نیست.
به تایید او یکی دیگر از هنرهای یک کار آفرین گردهم آوردن گروه های مختلف اما با قابلیت کاری در کنار هم است. کار آفرین موفق در رسانه های امروز کسی است که یک شبکه ارتباطی قوی از دوستان و افراد با تجربه داشته باشد و با هنر ترکیب این افراد میتواند یک رسانه را هدایت کند.
۱۵ دی ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید