با حضور دبیرکل افتخاری انجمن ورزشی نویسان ایران؛ دوره آموزشی مبانی روزنامه نگاری ورزشی در اراک برگزار شد

با حضور دبیرکل افتخاری انجمن ورزشی نویسان ایران؛ دوره آموزشی مبانی روزنامه نگاری ورزشی در اراک برگزار شد
به همت انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی و اداره کل ورزش و جوانان استان، دوره آموزشی مبانی روزنامه نگاری ورزشی در اراک برگزار شد.
به گزارش ایسجا ، این دوره آموزشی با حضور 35 نفر از ورزشی نویسان استان مرکزی با تدریس منوچهر زندی دبیرکل افتخاری انجمن ورزشی نویسان ایران و پیشکسوت روزنامه نگاری کشور در اراک برگزار شد.
در این دوره آموزشی مباحث تخصصی روزنامه نگاری ورزشی شامل خبرنویسی، مصاحبه و تحلیل های ورزشی و نقد، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
منوچهر زندی گفت: انجمن ورزشی نویسان ایران  با بیش از  20 سال سابقه فعالیت، هم اکنون به یک برند معتبر در داخل و خارج از کشور تبدیل شده است.
وی افزود: فراگیر کردن شعب انجمن ورزشی نویسان در استان های مختلف، از اهداف اصلی این انجمن است و خوشحالیم امروز در استان مرکزی شاهد تشکیل رسمی انجمن ورزشی نویسان هستیم.
وی با تأکید بر حفظ استقلال انجمن ورزشی نویسان ادامه داد: در عین تعاملات و همکاری هایی که این انجمن با جامعه ورزش دارد، باید استقلال آن هم به طور کامل حفظ شود.
محسن غفاری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی هم با حضور خود و همکارانشان  در این دوره آموزشی، از حمایت کامل این اداره کل از انجمن ورزشی نویسان استان خبر داد.
غفاری گفت: همواره خبرنگاران ورزشی یار و یاور ورزش استان بوده اند و به شخصه معتقدم ورزشی نویسان نقش مهمی در رشد و توسعه ورزش استان دارند.
غفاری در ادامه  به نقش مهم و تأثیر گذار رسانه ها در رشد و توسعه ورزش کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به نوپا بودن انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی، از هیچ گونه حمایتی در راستای شکل گیری و توسعه هرچه بیشتر این انجمن دریغ نخواهیم کرد.
غفاری تصریح کرد: فعالیت در این انجمن یک کار اجتماعی و افتخاری محسوب می شود که وظیفه سنگینی هم بر دوش اعضای منتخب خواهد بود.
۷ بهمن ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید