ملاقات جیانی مرلو و وزیر ورزش و جوانان
رسانه های ورزشی ما نقش محوری در مبارزه با فساد در ورزش دارند

ملاقات جیانی مرلو و وزیر ورزش و جوانان<br>رسانه های ورزشی ما نقش محوری در مبارزه با فساد در ورزش دارند
ظهر روز شنبه، 30 بهمن ماه، جیانی مرلو رییس انجمن جهانی ورزش ی نویسان (AIPS) به دیدار دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در این وزارتخانه رفت.
به گزارش ایسجا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ظهر امروز جیانی مرلو رییس انجمن جهانی ورزش ی نویسان (AIPS) به دیدار دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در این وزارتخانه رفت.
وزیر ورزش و جوانان در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از این ملاقات گفت: کشور ما بعد از یک دوره سخت تحریم های ناجوانمردانه اکنون پس از توافق حاصله از برجام به دنبال تعامل با جهان است. به خصوص در عرصه ورزش به سرعت باید خلاء های گذشته از طریق تعاملات ورزش ی با دنیا حل شود و اراده مسئولین سیاسی کشوربر این است از این طریق ورزش همگانی و قهرمانی را رشد دهیم و در این راستا همه دست اندرکاران ورزش ی و به خصوص خبرنگاران ورزش ی و جامعه رسانه باید به ما کمک کنند.
دکتر سلطانی فر در ادامه افزود: رسانه های ورزش ی ما کل فعالیت های ورزشی کشور را دقیق رصد می کنند و نظارت دقیق دارند و من به شخصه در این مدت بسیار از مطالب رسانه های ورزش ی استفاده کردم و برایم جذاب بود.
وی ادامه داد: یکی از مهم ترین برنامه هایی که در دستور کار ما است مبارزه با فساد در ورزش به هر شکل آن از جمله دوپینگ و تبانی و ارتباطات غلط پشت پرده است و باور من این است رسانه های ورزشی ما در این خصوص نقش مهم و محوری دارند و خیلی می توانند به ما کمک کنند. و در این فرایند برای آنها جایگاه ویژه ای را در نظر خواهیم گرفت و از گزارشات و مطالب آنان استفاده می کنیم.
وزیر ورزش و جوانان گفت: بر این باوریم ورزشی نویسان ما هم نیاز به تعامل با جامعه نویسندگان دنیا را دارند تا از این طرق بتوانند سطح کیفی کارشان را ارتقا دهند و ما کمک می کنیم این ارتباط توسعه پیدا کند و در برگزاری برنامه های منظم آموزشی همکاری لازم را خواهیم داشت.
دکتر سلطانی فر خطاب به رئیس جهانی ورزشی نویسان (AIPS) گفت: انتظار داریم سفرهای شما به ایران در زمان های زودتری برگزار شود و از خلاقیت و ایده های ورزشی نویسان ایران هم استفاده کنید. و ما هم کمک می کنیم تا دوره های آموزشی لازم در این خصوص برگزار شود.
در این دیدار عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزیر و رییس انجمن نویسندگان ورزش ی ایران و مازیار ناظمی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و از اعضای هیات رییسه این انجمن به همراه میثم زمان آبادی دبیر کل و رضا خسروی نایب رییس انجمن حضور داشتند
۱ اسفند ۱۳۹۵
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید