کمیته پیشکسوتان انجمن ورزشی نویسان ایران ، یاد و خاطره خبرنگاران ورزشی فوت شده را گرامی داشت

کمیته پیشکسوتان انجمن ورزشی نویسان ایران ، یاد و خاطره خبرنگاران ورزشی فوت شده را گرامی داشت
با حضور اعضای کمیته پیشکسوتان انجمن ورزشی نویسان ایران، در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س)، یاد و خاطره خبرنگاران و نویسندگان و عکاسان ورزشی فوت شده گرامی داشته شد
به گزارش ایسجا، این مراسم امروز سه شنبه، 17 اسفند ماه، در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) برگزار شد. اعضای این کمیته مرکب از شهرام وزیری ، منوچهر زندی، مجید ندیری، حجت الله جیرودی، داریوش کاووسی، محمدرضا منصوریان، خسرو والی زاده،  احمد میرزاییان، جمشید حمیدی، علی رییسی، جعفر تبریزی، رضا میرزاییان و کارکنان انجمن ورزشی نویسان حضور داشتند.
منوچهر زندی رییس کمیته پیشکسوتان و دبیر کل افتخاری انجمن ورزشی نویسان ایران دراین مراسم، ضمن تشکر از حضور پیشکسوتان رسانه های ورزشی در قطعه نام آوران، گفت:  این اقدام در آستانه فرا رسیدن سال نو و به منظور گرامی داشت عزیزان از دست رفته برگزار شده است و تلاش می کنیم همه ساله در این ایام در این مکان گرد هم آییم. 
وی ضمن بیان خاطرات گذشته، تلاش و زحمات مردان بزرگ عرصه مطبوعات از جمله مهدی اسداللهی ، منوچهرلطیف ، ناصر احمدپور و بیژن رویین پور و... را پاس داشت و افزود: این عزیزان و دیگر دوستان همکاری که در این مکان آرمیده اند، بی گمان نقش بی بدیلی در موفقیت ورزش کشورمان داشتند و باید همواره نام و یاد آنان را پاس بداریم.
همچنین شهرام وزیری و حجت الله جیرودی نیز در سخنانی، به بیان خاطرات خود با برخی از فوت شدگان همکار پرداختند و حرکت کمیته پیشکسوتان را مورد ستایش قرار دادند.
براساس این گزارش، اعضای کمیته پیشکسوتان همچنین با حضور بر سر مزار همکاران فوت شده از جمله اسماعیل زرافشان، اکبر دیانی، منوچهر لطیف، مهدی نفر، ناصر احمد پور، میلاد اسلامی، حسین ارباب، علیرضا حافظی، جعفر محتشمی، مهدی اسداللهی، بیژن رویین پور، حسین جوادی، علی مودت، منوچهر واحدی، علی اکبر مطیعی، با اهدای  گل و قرائت فاتحه، یاد این عزیزان از دست رفته را گرامی داشتند.
۱۷ اسفند ۱۳۹۵
ش.شریفی
۱۳۹۵/۱۲/۱۸
0
0
1

با سلام و خسته نباشید به مسئولان و همکاران گرام در انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران.واقعا که چه اقدام نکوئئ!روح این عزیزان و همکاران سفر کرده شاد و دست و پای شما مهربانان به عروسی.خوشحالم که افتخار همکاری با آقای مودت و دختر استاد زرافشان
را داشتم.به واسطه راهنمایی مرحوم مودت بود که من با خانواده بزرگ انجمن آشنا شدم...روحشان شاد..نامشان زنده و یادشان تا ابد گرامی باد...


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید