دیدار نوروزی هیأت مدیره انجمن خبرنگاران با مدیرعامل باشگاه سپاهان؛سعی کرده ایم حاشیه ها را کم کنید

دیدار نوروزی هیأت مدیره انجمن خبرنگاران با مدیرعامل باشگاه سپاهان؛سعی کرده ایم حاشیه ها را کم کنید
اعضای هیأت مدیره انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران- اصفهان با مدیرعامل باشگاه سپاهان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار صمیمانه محسن طاهری با تمجید از فعالیت صادقانه رسانه ها اظهار کرد: مجموعه خبرنگاران اصفهان همیشه سعی کرده اند که ورزش کشور را به سمت متعالی خویش هدایت کنند و بدون شک اتفاق ها و کارهایی که در حوزه ورزش رخ می دهد با قلم خبرنگاران به منصه ظهور می رسد و مردم توسط رسانه ها با فعالیت های ما آشنا می شوند.
وی همچنین با انتقاد از برخی از رسانه ها که به حاشیه ها دامن می زنند گفت: ما در مجموعه سپاهان با خبرنگارانی که صادقانه رفتار می کنند رفتار صادقانه ای داشتیم و در مقابل سعی کرده ایم با کسانی که به حاشیه ها دامن می زنند به گونه ی رفتار کنیم که حاشیه ها را به حداقل برسانيم.
مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه همیشه دوست داریم واقعیت ها را بگوییم و بشنویم اظهار کرد: امیدوارم قلم های اهالی رسانه در راستای توسعه ورزش و پیشبرد اهداف ورزش کشور باشد.
در ابتدای این نشست صمیمانه عزیزالله مشفقی دبیر انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان گفت: خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان با ظرفیت و توان بالای خود همیشه در کنار ورزش اصفهان به ویژه دو باشگاه سپاهان و ذوب آهن بوده اند. 
وی همچنین خواستار تعامل بیشتر باشگاه سپاهان با رسانه ها به ویژه خبرنگاران اصفهانی شد.
همچنین اعضای هیات مدیره انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی اصفهان پس از این دیدار، نخستین جلسه خود در سال جدید را برگزار کردند و در خصوص فعالیت ها و برنامه های سال ۹۶ به بحث و تبادل نظر پرداختند.
۲۶ فروردین ۱۳۹۶
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید