جلسه فصلی اعضاء کمیته عکاسان ورزشی انجمن نویسندگان ، خبرنگاران ورزشی ایران با عکاسان ورزشی برگزار شد

جلسه فصلی اعضاء کمیته عکاسان ورزشی انجمن نویسندگان ، خبرنگاران ورزشی ایران با عکاسان ورزشی برگزار شد
جلسه فصلی کمیته عکاسان انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران با حضور رییس، دبیر و اعضا این کمیته ، عکاسان ورزشی و مدیریت روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال کشوردر محل سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد که محور اصلی گفتگوها در آن ایجاد روشی صحیح برای کنترل صدور آی دی کارت برای عکاسان بود.
ایسجا: در پایان این جلسه که حدود دو ساعت به طول انجامید، مقرر شد امور ذیل پیگیری شده تا به تصویب نهایی و مرحله اجرا برسند :
1- تشکیل کمیته صدور آی دی کارت عکاسی از مسابقات فوتبال در سازمان لیگ فوتبال ایران و حضور نماینده ای از کمیته عکاسان در این کمیته برای احراز صلاحیت افراد در این زمینه.
2- برنامه ریزی در جهت صدور آی دی کارت های میهمان یا موقت برای عکاسانی که واجد شرایط دریافت کارت عکاسی دائمی نیستند.
3- ارسال نامه از سوی کمیته عکاسان با هماهنگی با هیئت رییسه انجمن به مدیران نشریات ورزشی جهت جلوگیری از معرفی خبرنگاران به جای عکاس جهت صدور کارت.
4- مقرر گردید نمایندگان کمیته عکاسان ، جهت جلوگیری از ورود بی رویه افراد به داخل ورزشگاهها، به ویژه ورزشگاه آزادی و همچنین ارتباط و هماهنگی های بهتر به منظور عدم تداخل وظائف نیروهای امنیتی و انتظامی ورزشگاه با عکاسان، جلساتی را با ایشان هماهنگ و برگزار نمایند.
5- طی توافقات شفاهی با مدیر روابط عمومی سازمان لیگ، مقرر گردید تمهیداتی در نظر گرفته شود تا در سال آینده اتاقی در ورشگاه آزادی به عنوان اتاق عکاسان تجهیز و در اختیار ایشان قرار گیرد. شماره گذاری و رنگ بندی کاورهای سال آینده عکاسان، قرار دادن نیمکتهای شماره گذاری شده در کنار زمین بازی ورزشگاه آزادی از دیگر موضوعات مشابه مورد توافق بود.
6- تصمیم گیری شد روند بررسی و تهیه آیین نامه داخلی کمیته، توسط اعضا کمیته عکاسان دوباره آغاز شده و پس از تایید داخلی، به رای همگانی عکاسان انجمن گذاشته شود تا پس از تایید نهایی، به صورت رسمی بر اساس آن اقدام شود.
۲۶ فروردین ۱۳۹۶
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید