‎رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران به عضویت هیات رئیسه ایپس جهانی درآمد
موفقیتی دیگر برای انجمن ورزشی نویسان ایران، این بار در کنگره جهانی سئول

‎رئیس انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران به عضویت هیات رئیسه ایپس جهانی درآمد<br>موفقیتی دیگر برای انجمن ورزشی نویسان ایران، این بار در کنگره جهانی سئول
‎انجمن ورزشی نویسان ایران با اتکا به حمایت اعضای خود و تجربیات بدست آمده در عرصه های جهانی و آسیایی یکبار دیگر توانست با کسب أکثریت آرای کنگره جهانی ورزشی نویسان، به عضویت هیات رئیسه ایپس درآید.
‎دکتر عبدالحمید احمدی - رئیس انجمن ورزشی نویسان ایران و کاندیدای کشورمان در این انتخابات در همان مرحله نخست رأی گیری، از بین ٢٨ کاندیدای حاضر در این رقابت، با کسب ٦٦ رأی (٧٨/٦ درصد کل آرای ماخوذه) برای مدت ۴ سال عضو هیات رئیسه ایپس جهانی شد.
‎این موفقیت به پشتوانه تجربه بیش از ٢٠ سال حضور مؤثر در کنگره و هیات رئیسه ایپس و تلاش و مذاکره فشرده نمایندگان اعزامی انجمن ورزشی نویسان ایران آقایان منوچهر زندی و دکتر احمدی با نمایندگان کشورهای حاضر در کنگره جهانی بود.
‎پیش از این، منوچهر زندی در سال ٢٠٠١ به عنوان عضو هیات رئیسه و در ٢٠٠٥ به عنوان نایب رییس ایپس انتخاب شده بود که این عنوان تا سال ٢٠١٣ ادامه داشت.
‎در آسیا نیز در سال ٢٠٠٢ دکتر احمدی به عنوان عضو هیات رئیسه ، از سال ٢٠٠٦ به عنوان نایب رییس و از سال ٢٠١٢ به عنوان دبیرکل اتحادیه ورزشی نویسان آسیا انتخاب شده بود. همچنین از سال ٢٠١٦ و پس از برگزاری انتخابات در کنگره آسیایی - منامه، میثم زمان آبادی - دبیرکل انجمن ورزشی نویسان ایران به عنوان نایب رییس در هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان آسیا انتخاب شد. حضور تعداد قابل توجهی از همکاران فعال ما در کمیته های تخصصی ایپس جهانی و آسیایی از دیگر نتایج فعالیت موثر انجمن در حوزه روابط بین المللی است.
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶
حمیدرضا حصارکی
۱۳۹۶/۰۲/۲۲
0
0
2

موفقیت به دست آمده را به جناب دکتر احمدی و تمامی اعضا و همکاران محترم تبریک عرض می نمایم. به امید موفقیت های بیشتر.

ش.شریفی
۱۳۹۶/۰۲/۲۳
0
0
1

با سلام و عرض تبریک خدمت آقای دکتر احمدی گرام و با تشکر از اینکه نام انجمن ورزشی نویسان ایران سربلند در آمد.همیشه برقرار باشید...


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید