تقدیر از عکاس ورزشی ایسنا و ملی پوش قایقرانی آب‌های خروشان ایران
جعفری قایقران سبز سال ۹۶

تقدیر از عکاس ورزشی ایسنا و ملی پوش قایقرانی آب‌های خروشان ایران <br> جعفری قایقران سبز سال ۹۶
وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون قایقرانی از ورزشکاران سبز سال ۹۶ تقدیر کرد.
ایسجا به نقل از ایسنا-منطقه اصفهان، در این مراسم که در کمپ نخبه گزینی المپیک نوجوانان با حضور ناخدا امینی، خسرو ابراهیمی، وحید مرادی رئیس، نائب رئیس و دبیر فدراسیون قایقرانی، فرحناز امیرشقاقی نایب رئیس بانوان، کتایون اشرف رییس کمیته اسلالوم فدراسیون و مسول طرح نخبه گزینی المپیک نوجوانان، پیریک گوسالین مسول توسعه اسلالوم فدراسیون جهانی قایقرانی، آلن پطروسیان مشاور عالی دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان، رکسانا رازقیان سرپرست کارگروه محیط زیست فدراسیون قایقرانی ایران، رضا شجیع سرپرست دفتر محیط زیست وتوسعه پایدار وزارت ورزش وجوانان برگزار شد از "آریا جعفری" از اصفهان و "دانیال توحیدی" از مشهد به دلیل فعالیت‌های 3 ساله در حوزه محیط زیست به ویژه در خصوص در مورد "رودخانه خاموش" به منظور حمایت از رودخانه سپید رود و تالاب بین المللی بوجاق بندر کیاشهربا عنوان ورزشکاران سبز سال 96 تقدیر شد.
پروژه رودخانه خاموش با هدف هشدار به جوامع محلی حاشیه سپیدرود در پنج استان، مسیر این رودخانه در سال 93 آغاز شد. مسیر این سفر 760 کیلومتر طی مدت 40 روز طول رودخانه سفیدرود پارو زده شد، این حرکت از دیوان دره کردستان آغاز و پس از عبور از استان‌های زنجان، قزوین، اردبیل، آذربایجان شرقی و گیلان و عبور از تالاب بوجاق در دریای خزر پایان یافت.
هدف از این حرکت هم بررسی آسیب‌های وارده به رودخانه سفید رود به لحاظ احداث بی رویه سد بر روی این رودخانه و ایجاد بحران آب در منطقه، همچنین ترویج ورزش همگانی و ایجاد پیوند ورزش، محیط زیست و سلامت بود. علت انتخاب نام رودخانه خاموش برای این پروژه هم این بود که سفیدرود وضعیتی شبیه زاینده رود و ارومیه دارد و به همان شدت در حال خشک شدن است. ولی بحران آن به صورت خاموش و ناپیداست و از همین رو برای نام این پروژه رودخانه خاموش را انتخاب شد.
۱۰ تیر ۱۳۹۶
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید