دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن ورزشی نویسان‌کرمانشاه با مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه

دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن ورزشی نویسان‌کرمانشاه با مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه
اعضای هیئت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران شعبه - کرمانشاه امروز صبح پنج‌شنبه 22 تیر 1396 با مدیر کل اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه دیدار کردند.
ایسجا: به نقل از انجمن ورزشی نویسان استان کرمانشاه، در این نشست صمیمانه که در دفتر مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه صورت گرفت، ابتدای جلسه با خوش آمدگویی ارسلان حسینی مدیرکل این اداره، از اعضای هیئت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی شعبه کرمانشاه، سید عباس کشمیری رییس هییت مدیره انجمن، با اشاره به علاقه‌مندی و دغدغه های آقای حسینی نسبت به ورزش، ضمن تقدیر از فعالیت‌های ایشان در این عرصه، با معرفی کوتاهی درباره انجمن، ضمن اعلام آمادگی انجمن برای همکاری با این اداره، به بیان هدف از حضورشان در این دیدار پرداخت.
در ادامه نیز محسن عباسی‌فرد یکی از اعضای هیئت رییسه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران شعبه کرمانشاه، با تبریک مسئولیت مدیریت آقای حسینی از ایشان به عنوان یکی از مدیران برنامه‌ریز، توانمند و دلسوز با تجربه که سالیان سال است که در کسوت مربیگری و مدیریت ورزش در استان‌های کشور یاد کرد و با توجه به شناخت و آگاهی ایشان به عنوان یک مدیر بومی، از ورزش استان، حضور ایشان را نقطه روشنی برای پیشرفت ورزش استان دانست.
 عباسی‌فرد به مشکلات موجود در عرصه ورزش از دغدغه‌های انجمن برای ارتقا سطح ورزش اشاره کرد و گفت: امروز ورزش زبان مشترک همه ملت‌ها و دولت‌های جهان است و در عرصه‌ها مختلف سیاسی، اجتماعی، ارزشی، اقتصادی و فرهنگی برای کشورها نقش آفرینی می‌کند.
وی افزود: دیپلماسی ورزشی بخشی از دیپلماسی عمومی استکه از جمله اهداف ما در انجمن، بالا بردن سطح سلامت مردم و احیای اقتصاد ورزش کرمانشاه می‌باشد و خبرنگاران به عنوان زبان گویای مردم و شما مسئولین می‌توانند در این عرصه اثرگذار باشند.
سپس اعظم چقازردی دبر انجمن، سوسن امیری و عرفان زنگنه از دیگر اعضای هیئت رییسه انجمن، از دغدغه‌ها و مشکلات خبرنگاران و عکاسان فعال در عرصه ورزش گفتند و امیدواری خود را با همکاری و تعامل ایجاد شده در ادامه این دیدار برای مرتفع نمودن مشکلات پیش روی ورزش استان ابراز داشتند.
ارسلان حسینی نیز در ابتدا ضمن تشکر و سپاس از تمام کسانی که با قلم خود به مردم خدمت می‌کنند، قلم و گفتار آن‌ها را در رسانه ملی منشاء خیر و توفیقات جدی برای دستگاه های دولتی و مردم دانست و گفت: ورزش حوزه‌ای بس وسیع را شامل می‌شود که عین حال خطرناک نیز می‌باشد و دستگاه‌های اجرایی با توجه به افزایش روز به روز نیاز مردم به ورزش، به تنهایی نمی‌توانند نیازمندی‌های مردم را در این حوزه مرتفع سازند و خبرنگاران ورزشی در این راه می‌توانند به‌عنوان بازوانی توانمند به استمداد اداره ورزش و جوانان استان بیایند.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه به عنوان یکی از سردمداران ورزش در کشور مطرح می‌باشد. حسینی لزوم تلاش هر چه بیشتر مسئولین برای رفع مشکلات استان را یادآور شد و ضمن بیان مشکلات حاضر در ورزش کرمانشاه، از اقدامات و اصلاحات صورت گرفته در مدت مسئولیت خود در این اداره و برنامه‌های آینده اداره کل ورزش و جوانان برای اعتلای ورزش استان گفت و اظهار داشت که در این راستا پذیرای هر گونه نقد مثبت و سازنده از سوی جامعه خبرنگاران ورزشی می‌باشد.
 وی از نقش و وظایف متقابل انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی کرمانشاه و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، نسبت به یکدیگر در راستای توسعه ورزش استان گفت: در این راه مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان استان را، نسبت به این انجمن بسی بیشتر است.
 حسینی در پایان افزود: من که به انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران-شعبه کرمانشاه اعتقاد دارم و به میزان نقش و اثرگذاری مثبت این انجمن در رشد و ارتقا ورزش استان، ارج نهاده و آماده همکاری و تعامل دو سویه با این انجمن هستم.
۲۴ تیر ۱۳۹۶
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید