دیدار رییس انجمن ورزشی نویسان پاکستان با همتای ایرانی خود

دیدار رییس انجمن ورزشی نویسان پاکستان با همتای ایرانی خود
امجد عزیز مالک، رییس فدراسیون ورزشی نویسان پاکستان و دبیرکل اتحادیه ایپز آسیا در اولین روز سفر خود به تهران، با دکتر عبدالحمید احمدی، رییس انجمن ورزشی نویسان ایران و معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان دیدار کرد.
ایسجا: این دیدار ظهر امروز، دوم مرداد ماه در دفتر معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. 
در آغاز جلسه مالک امجد دبیرکل ورزشی نویسان آسیا، ضمن ابراز خوشحالی از حضور در ایران با اشاره به بازدید از امکانات ورزشی مجموعه های ورزشی ازادی و انقلاب، امکانات ورزشی این دو مجموعه را بسیار ایده آل ارزیابی کرد و گفت: تجهیزات پیشرفته آکادمی ملی المپیک بخصوص در بخش سنجش آمادگی جسمانی جزو برترین مجموعه های علمی و به روز دنیاست که قطعا می تواند برای کشورهای منطقه الگویی مناسب و برای تیمهای ملی کشور خودتان نیز پایگاهی مناسب جهت رسیدن به آمادگی مطلوب و موفقیت در میادین مختلف باشد.
در ادامه ی جلسه درباره موضوع افزایش مراودات ورزشی بین ایران و پاکستان و برگزاری رویدادهای ورزشی منطقه ای در ایران گفت و گو و تبادل نظر شد. همچنین موضوع برگزاری سمینارهای آموزشی برای روزنامه نگاران ورزشی آسیا و کنگره سال ٢٠١٨ اتحادیه ایپز آسیا و کنگره پیش روی اتحادیه ورزشی نویسان اسیا در اسلام آباد پاکستان و برنامه ریزی های این اجلاس، که از ٥ الی ٨ اکتبر ٢٠١٧ برگزار میشود نیز مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.
۲ اَمرداد ۱۳۹۶
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید