انتخابات هیئت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران- خراسان رضوی برگزار شد

اولین مجمع انتخاباتی هیئت مدیره انجمن ورزشی نویسان خراسان رضوی با حضور رئیس انجمن ورزشی نویسان ایران در استان برگزار شد
ایسجا: مجمع انتخاباتی هیئت مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران- خراسان رضوی دیروز 12 شهریور ماه با حضور دکتر عبدالحمید احمدی رئیس انجمن ورزشی نویسان ایران در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) مشهد برگزار شد. در این جلسه که جمعی از نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان و گزارشگران عرصه ورزش و رسانه حضور داشتند، دکتر احمدی با ابراز خرسندی از برگزاری این مجمع و ورود فعالان عرصه رسانه استان در انجمن ورزشی نویسان گفت: با کنار گذاشتن اختلافات برای اعتلای انجمن و بدست آوردن موفقیت های بیشتر تلاش کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: همدلی و اتحاد در کنار کار حرفه‌ای قطعا می‌تواند زمینه‌ساز اتفاقاتی خوب برای انجمن ورزشی نویسان و عکاسان در خراسان رضوی باشد.

وی افزود: 22 سال است که انجمن ورزشی‌نویسان در کشور کار خود را آغاز کرده و توقع ما از همکارانمان در خراسان رضوی نیز این است که به بهترین شکل ممکن و با راندمانی بالا در این پست کار خود را آغاز کنند. 

وی با اشاره به استفاده از تجربیات پیشکسوتان عرصه خبر و رسانه افزود: امیدواریم که انجمن ورزشی نویسان خراسان رضوی بتواند با کنار گذاشتن اختلافات سلیقه ای و با به کارگیری تجربیات پیشکسوتان به پیشرفت سریع برسد و ما در این منطقه مهم از نظر رسانه ای شاهد انجمنی منسجم و کارآمد باشیم. 
وی با اشاره به انتخابات اخیر در تهران و وجود سلایق مختلف و انتقادات فراوان در زمان رأی گیری یادآورشد، با این حال انتخابات هیئت مدیره در فضایی آرام برگزار شد و نتایج به دست آمده مورد قبول همه موافقان و مخالفان قرار گرفت. دکتر احمدی در پایان و پیش از شروع رای گیریافزود:  امید است که در مشهد هم آنهایی که انتخاب می شوند با تمام توان کار خود را آغاز کنند و آنهایی که رای نمی آورند هم برای اعتلای انجمن از هیچ کوششی دریغ نکنند. 

 

بر این اساس حسین نخعی شریف با ٤١رأى، مسعود حکم آبادی با ٤١رأى، محمد جواد رستم زاده با ٣٣رأى، محسن حیدری با ٣٢رأى، محسن بخشنده با ٣٠رأى، جواد طاری بخش با ٣٠رأى، و آرمین رهبر با٢٧رأى به عنوان اعضای اصلی و رضا سالار با ٢٤رأى و احسان خزاعی با ١٩رأى به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره انتخب شدند. همچنین شروین رمضانی با ٢٤رأى به عنوان بازرس اصلی و حامد پویان با ١٦رأى به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

لازم به ذکر است، تعداد شرکت کننده در مجمع انتخاباتی انجمن ورزشی نویسان و عکاسان ورزشی استان خراسان رضوی ٤٩نفر بود.
 
۱۳ شهریور ۱۳۹۶
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید