انجمن ورزشی نویسان ایران تهدید جان و تحدید قلم یکی از اعضای خود را محکوم کرد
کمیته حقوقی پیگیری قضایی موضوع را برعهده گرفت

انجمن ورزشی نویسان ایران تهدید جان و تحدید قلم یکی از اعضای خود را محکوم کرد <br> کمیته حقوقی پیگیری قضایی موضوع را برعهده گرفت
انجمن ورزشی نویسان ایران، اقدام صورت گرفته در تهدید جان و تحدید قلم یکی از اعضای خود را محکوم و بر پیگیری قضائی این ماجرا تا حصول نتیجه تاکید کرد.
به گزارش ایسجا، در بیانیه منتشر شده توسط انجمن صنفی نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران آمده است: پیرو انتشار گزارشی به قلم همکار عزیزمان، جناب آقای حسین قهار پیرامون عملکرد یکی از انجمن های ورزشی و نقد مشفقانه ای که بر عملکرد رئیس این انجمن صورت گرفت، در کمال تعجب یکی از وابستگان درجه اول این مقام مسئول به شکلی زننده و غیرقابل باور اقدام به تهدید این فعال رسانه ای به قتل نموده و در عین حال توهین های غیرقابل اغماضی نیز در صفحه ش شخصی ایشان خطاب به اعضای خانواده او مرتکب شد. در این حال با توجه به اعلام شکایت این همکار ارجمند و تقاضای ایشان از نهاد صنفی ورزشی نویسان ایران جهت رسیدگی ، هیات رئیسه انجمن پس از جمع آوری اسناد مربوط، کمیته حقوقی را مسئول رسیدگی به این ماجرا تا طرح شکایت حقوقی در نهادهای مربوط نمود.
در بخش دیگری از این بیانیه ضمن اشاره به سابقه طولانی و موثر رئیس محترم انجمن راگبی ایران در عرصه رسانه های ورزشی ابراز امیدواری شده که این ماجرا بصورتی شایسته از جانب شخص ایشان نیز پیگیری شده و بابت تهدید و توهین بی سابقه صورت گرفته، از جناب آقای حسین قهار و جامعه ورزشی نویسی ایران عذرخواهی شود.
۱۲ آبان ۱۳۹۶
ش.ش
۱۳۹۶/۰۸/۱۳
0
0
1

اوووووه!!!!متاثر و متاسف شدم!...

ناهید
۱۳۹۶/۰۸/۱۴
0
0
1

واقعا جای تاسف داره


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید