هماهنگی با 3 باشگاه بدنسازی جهت استفاده نیم بهای اعضا انجمن

هماهنگی با 3 باشگاه بدنسازی جهت استفاده نیم بهای اعضا انجمن
اعضای انجمن ورزشی نویسان ایران می توانند از امکانات 3 باشگاه در شمال و غرب تهران بصورت نیم بها استفاده کنند.
ایسجا- در راستای تأمین امکانات صنفی و رفاهی برای اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران، محمود عبدالهی و محسن جعفری اعضای هیات رئیسه انجمن با برپایی نشستهایی جداگانه با " سهراب آزاد مسئول انجمن سپک تاکرا و کراس فیت ایران" و همچنین "رضا سلطانی مدیر تیمهای ملی پرورش اندام ایران" زمینه امضای 3 تفاهم نامه جهت استفاده از 3 باشگاهی که تحت مدیریت این 2 مدیر ارزشمند ورزش کشورمان است را فراهم آوردند.
بدین ترتیب، دو باشگاه مدرن حصارک (ویژه آقایان)، مدرن شهران (ویژه بانوان)، در غرب تهران با مدیریت سهراب آزاد و همچنین باشگاه ورزشی سرای محله زعفرانیه (ویزه بانوان در سانس صبح تا ظهر و آقایان ظهر تا شب)، با مدیریت سلطانی به صورت نیم بها خدمات خود را به اعضای انجمن و خانواده درجه 1 آنها ارائه می دهند.
متقاضیان استفاده از این امکان، می توانند با مراجعه به دفتر انجمن ورزشی نویسان معرفی نامه مربوطه را دریافت و با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر نسبت به ثبت نام به این 3 باشگاه مراجعه کنند.
گفتنی است، به زودی تفاهم نامه هایی با باشگاه هایی در جنوب و شرق تهران نیز جهت ارائه خدمات به اعضا به امضا خواهد رسید.
لازم به ذکر است، هیات رئیسه انجمن ورزشی نویسان،  بر آن است تا با برپایی نشستی با مسئولین سازمان ورزش شهرداری تهران امکان استفاده از خدمات این مجموعه که در سراسر تهران قابل دسترس است، را نیز به زودی فراهم سازد. این نشست طی روزهای آتی برگزار و نتایج آن خدمت اعضای محترم ارائه می گردد.
۱۷ آبان ۱۳۹۶
ش.شریفی
۱۳۹۶/۰۸/۱۷
0
0
1

با سلام و عرض ادب و سپاس از اخبار خوشایندی که امروز توجه ما را بخود جلب کرد.بسیار عالی!هیشه منتظر چنین فرصتی بودیم.امید که از باشگاه های بیشتری که در محدوده ترافیک کمتری هستند،و همینطور باشگاه انقلاب هم بشود در آینده استفاده کرد.ارادتمند..ش.ش.


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید