واکنش انجمن ورزشی نویسان در پی اظهار نظر رئیس فدراسیون کبدی

واکنش انجمن ورزشی نویسان در پی اظهار نظر رئیس فدراسیون کبدی
انجمن ورزشی نویسان ایران در پی اتفاقات اخیر مسابقات کبدی قهرمانی آسیا و اظهار نظر رئیس این فدراسیون، خواستار توضیح و شفاف سازی شد.
ایسجا- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران، در پی انتشار عکس سرمربی تیم ملی کبدی زنان تایلند و اظهار نظر رئیس فدراسیون کبدی مبنی بر اینکه عکسهای منتشر شده شیطنت یک عکاس بوده خواستار توضیح فدراسیون مذکور شد.
این موضوع در حالی از سوی رئیس فدراسیون کبدی و در گفتگو با خبرنگار ایسنا اعلام شده که چندین نمونه دیگر ‌از عکسهای این مربی و مربیان مرد تیمهای ملی کشورهای دیگر‌، نیز با همین محتوا و شکل در فضای مجازی در حال انتشار است.
در همین زمینه انجمن ورزشی نویسان ایران طی تماسی تلفنی با آقای مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی خواستار توضیح و‌ روشن نمایی در خصوص اظهار نظر وی شد و مقرر شد تا در اولین فرصت، عکاس مورد نظر جهت بررسی و پیگیری موضوع به انجمن ورزشی نویسان معرفی شود و یا در غیر این صورت نسبت به عذرخواهی و اصلاح گفتگوی مورد نظر اقدامات مقتضی صورت گیرد.
انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران، این حق را برای خود قایل است تا نسبت به صیانت از جایگاه خبرنگاران و عکاسان ورزشی که بدون کوچکترین چشم داشتی در حال اطلاع رسانی و پوشش اخبار ورزشی هستند، این موضوع را تا مشخص شدن جزئیات آن پیگیری نماید.
۹ آذر ۱۳۹۶
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید