انجمن ورزشی نویسان، خانه مشترک همه رزمی نویسان
اولین نشست همفکری رزمی نویسان برگزار شد

انجمن ورزشی نویسان، خانه مشترک همه رزمی نویسان<br> اولین نشست همفکری رزمی نویسان برگزار شد
اولین نشست همفکری رزمی نویسان عضو انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی عصر دیروز، یکشنبه، دوم شهریورماه، در محل دفترانجمن با حضور آقایان میثم زمان آبادی، محمود عبدالهی، حمیدرضا حصارکی، حسین رامادان، ایمان میری و خانم انسیه بهری برگزار شد.
در این نشست که به منظور رسیدگی به مشکلات این قشر ورزشی نویس و تشکیل کمیته تخصصی رزمی نویسان برگزار شد، دبیرکل انجمن از نبود نهاد متناظر در بین کمیته های تخصصی AIPS خبرداد و گفت:«باید بدانیم که آیا مسائل و مشکلات این حوزه به نحوی هست که تشکیل این کمیته تخصصی ضرورت داشته باشد؟»
محمود عبدالهی، مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک و عضو هیئت رییسه انجمن ورزشی نویسان از اختصاص سهمیه خاص به رشته های رزمی (مجموعه رزمی نویسان ایران) جهت اعزام به مسابقات آسیایی اینچئون گفت و اظهارامیدواری کرد که در بازیهای المپیک نیز از این تجربه استفاده خواهد شد و خصوصا در رقابت های کامبت گیمز حمایت ویژه ای از رزمی نویسان صورت می گیرد.
پس از صحبت های اعضای هیئت رییسه، رزمی نویسان مشکلات خود را بازگو کردند.ایمان میری با تاکید بر ایجاد وحدت بین رزمی نویسان، رسیدگی و ساماندهی به مساله اعزام این قشر به مسابقات جهانی را یک موضوع جدی دانست.
حمیدرضا حصارکی، در ادامه از پیگیری 5 ساله برای تشکیل کمیته رزمی نویسان در انجمن گفت و تاکید کرد که تصمیم در این باره باید در انجمن ورزشی نویسان که خانه ی مشترک همه ی رزمی نویسان است، گرفته شود.
حسین رامادان نیزبا بیان اینکه رشته های رزمی در آینده جایگاه متفاوتی پیدا خواهند کرد، خواستار گسترش فعالیت رزمی نویسان نه تنها در 5 رشته بلکه در 13 رشته رزمی شد. 
او گسترش و عمومیت رشته های رزمی بین مردم خصوصا درمناطق محروم را از وظایف رزمی نویسان دانست و امیدوار بود تا با تشکیل کمیته رزمی نویسان بازتعریفی برای رشته های رزمی ایجاد شود؛ برنامه ریزی ها بر اساس 13 رشته رزمی انجام گیرد و این همفکری ها ادامه پیداکند.

انسیه بهری نیز بر لزوم تشکیل چنین نشست های همفکری تاکید کرد و بالا بردن تشخص و شان کار در حوزه فدراسیون رزمی را یک ضرورت دانست.

اعضا در پایان از ادامه برگزاری چنین نشست هایی برای همفکری و هم اندیشی بیشتر استقبال کردند.
 
۳ شهریور ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید