اولین نشست کمیته عکاسان انجمن ورزشی نویسان ایران

اولین نشست کمیته عکاسان انجمن ورزشی نویسان ایران
اولین نشست کمیته عکاسان انجمن ورزشی نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی سه شنبه، چهارم شهریور ماه با حضور آقایان جاوید نیکپور، مهدی زارع، ابوالفضل امان الله، نعیم احمدی، پیام پارسایی، فرشاد عباسی و دبیرکل انجمن برگزار شد.
به گزارش ایسجا، در این نشست که به منظور رسیدگی به مشکلات جامعه عکاسان ورزشی برگزار شده بود اعضای حاضر در جلسه مسائل مورد نظر خود را مطرح کردند.
در مهمترین این موارد، مهدی زارع تعریف فرآیند مناسب برای ورود عکاس ها به عرصه های عکاسی حرفه ای، ساماندهی اعزام عکاس ها به رویدادهای ورزشی خارج از کشور، رتبه بندی عکاس های ورزشی و پیگیری معضل اعزام عکاس های غیر ورزشی توسط خبرگزاری ها را موضوعاتی قابل بحث در جلسه شمرد و به آنها پرداخت.
ابوالفضل امان الله بر برگزاری مسابقات ماهانه عکاسی و فستیوال برترین عکس های ورزشی در انجمن تاکید داشت که مورد موافقت اعضای هیئت رئیسه نیز قرار گرفت.
جاوید نیکپور نیز به مشکلات ورود و خروج عکاسان به میادین ورزشی پرداخت و برگزاری جلسه مشترک با یگان پاسداران مستقر در ورزشگاه آزادی از فوریت های انجمن برشمرد.
او در ادامه، پیگیری معرفی نماینده کمیسیون عکاسان به حراست وزارت ورزش جهت تعیین صلاحیت حرفه ای و مشخص شدن جایگاه عکاسان در ارتباط با سازمان لیگ را عنوان کرد.
پیام پارسایی نیز به تعدد کارت های شناسایی عکاسان ورزشی اشاره کرد و پیشنهاد انحصار این کارت ها توسط انجمن را در جلسه مطرح کرد.
در پایان جلسه نیز پیشنهاد تشکیل تیم فوتسال عکاسان ورزشی مطرح شد که مورد موافقت کلیه اعضا حاضر در جلسه قرار گرفت.
۸ شهریور ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید