تیم فوتسال انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران تشکیل می شود
یک مربی توانمند، تمرینات را زیرنظر خواهد گرفت

تیم فوتسال انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران تشکیل می شود<br> یک مربی توانمند، تمرینات را زیرنظر خواهد گرفت
تیم فوتسال انجمن ورزشی نویسان ایران آماده عضو گیری است.
به گزارش ایسجا، انجمن ورزشی نویسان ایران سالنی را در محل کمپ تیم های ملی فوتبال در اختیار گرفته تا از این طریق علاوه بر تشویق اعضای به انجام فعالیت های ورزشی، تیم فوتسال خود را تشکیل دهد.
به گفته ابوالفضل امان الله سرپرست تیم فوتبال انجمن؛ اعضا علاقه مند می توانند شنبه هر هفته از ساعت 19 الی 21،  با حضور در سالن فوتسال کمپ تیم های ملی فوتبال تمرینات خود را برای حضور در تیم فوتسال انجمن ورزشی نویسان، آغاز کنند.
امان الله در گفت و گو با ایسجا افزود: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در نشست کمیته عکاسان انجمن با دبیر و تعدادی از اعضای هیات رییسه مقرر شد محدوده فعالیت تیم فوتسال عکاسان به کل انجمن تسری یابد. با این وصف تیم انجمن قصد دارد تا مربی توانمندی را با مشاوره خود اعضاء انتخاب کند تا پس از چندین جلسه تمرینی 15 نفر به عنوان اعضای تیم منتخب ورزشی نویسان برگزیده شده و برای شرکت در جام های مختلف آماده شوند.
لازم به ذکر است که در صورت استقبال اعضای محترم، ساعات تمرینی به دو روز در هفته افزایش می یابد. از علاقه مندان تقاضا می شود تا قبل از هرجلسه ای که قصد تمرین در سالن را دارند، حضورشان را از طریق پیامک به شماره 09121168093اطلاع دهند.
۱۱ شهریور ۱۳۹۳
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید