تقدیر ویژه یحیی گلمحمدی از خبرنگاران مشهدی بواسطه کار خداپسندانه

تقدیر ویژه یحیی گلمحمدی از خبرنگاران مشهدی بواسطه کار خداپسندانه
به گزارش ایسجا به نقل از سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پدیده خراسان؛ یحیی گل محمدی پس از حضور در بین دانش آموزان محروم برزش آباد مشهد اظهار کرد: انجمن خبرنگاران و عکاسان ورزشی از ما دعوتی داشت تا در مراسم اهدای امکانات آموزشی و ورزشی به دانش آموزان شرکت کنیم.
وی ادامه داد: وقتی در مسیر به سمت این مدرسه حرکت می کردیم تصور نمی کردم این مدرسه در نزدیکی مشهد با چنین امکانات محدودی روبرو باشد.
وی افزود: این کار خیر توسط خبرنگاران ورزشی مشهد صورت گرفته است و من کاری انجام ندادم و باید از اهالی رسانه تشکر کنم.
گل محمدی افزود: این واقعیت جامعه ما است که در نزدیکی شهرهای بزرگ هنوز امکانات کافی برای تحصیل دانش آموزان وجود ندارد و این درد آور است.
سرمربی تیم پدیده ادامه داد: وقتی دانش آموزان دختر و پسر این مدرسه را دیدم که با تمامی محدودیت ها شوق درس خواندن داشتندو در کنار آن تیم پدیده را هم می شناختند انرژی و انگیزه ‌بیشتری گرفتیم تا بتوانیم حداقل با کسب نتایج خوب دل آنها راشاد کنیم.
وی اظهار کرد: در این مدرسه هنوز دانش آموزان در کانکس تحصیل می کردند و این اصلا زیبنده نبود. این امکانات کم و محروم بودن از حداقل امکانات آموزشی در شأن کشوری با این همه سرمایه خدادادی نیست و مسئولان باید رسیدگی و توجه بیشتری به این مسئله مهم داشته باشند. به آنها قول دادم تا با همکاری سایر بازیکنان تیم بتوانیم ما هم کاری برای آنها انجام دهیم. 
گل محمدی تصریح کرد: برخی از دانش آموزان این مدرسه دوست داشتند فوتبالیست شوند و مطمئن هستم آنها استعداد بالایی دارند و فقط امکانات ندارند. خوشحالم که با حضورم توانستم کمی انگیزه آنها را بالا ببریم و دلشان راشاد کنیم، اما زحمت اصلی را خبرنگاران ورزشی مشهد کشیدند که از آنها هم تشکر می کنم. 
وی ادامه داد: امیدوارم در هیچ کجای ایران دانش آموزان با محرومیت روبرو نباشند. من خودم معلم بودم و شرایط این دانش آموزان و معلمان آنها را درک می کنم.
۱۵ آذر ۱۳۹۷
ش.شریفی
۱۳۹۷/۰۹/۱۷
0
0
2

با سلام و عرض ادب ..و با سپاس از آقای گلمحمدی که استارت این اقدام بشردوستانه را زدند.با این امید که باقی مسئولان و ستاره های پیشین نیز هر کدام گوشه ای از این بار کج را بگیرند.قطعاً در 31 استان دیگر ایران نیز با این صحنه ها مواجه هستیم...ارادتمند..ش.شریفی


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید