وقتی رسانه بانی کار خیر می شود

وقتی رسانه بانی کار خیر می شود
امیر محمد رضایی کشتی گیر فرنگی کار اهل روستای اسکنده از توابع شهرستان محمودآباد است. این کشتی گیر که نفر سوم جوانان ایران بوده و مدتی هم در اردوهای تیم ملی حضور داشته است، حدود 9 ماه پیش با مصدومیت خطرناکی مواجه می شود؛ مصدومیتی که حتی خطر فلج شدن را می توانست بدنبال داشته باشد. این کشتی گیر برای درمان مصدومیتش حداقل باید 35 میلیون تومان هزینه می کرد که این مخارج از توان خانواده اش که کشاورز هستند، خارج بود و به همین خاطر درمان او چند ماه به تاخیر افتاد و وضعیت مصدومیت این کشتی گیر در حال بدتر شدن بود.
اما در این میان علی کاوه عکاس پیشکسوت ورزشی از این موضوع مطلع می شود و پیگیر رسانه ای کردن این موضوع می شود تا بلکه مسئولان ورزش به داد این کشتی گیر برسند. علی کاوه این موضوع را با چند خبرنگار از جمله خبرگزاری ایسنا و روزنامه ایران ورزشی در میان می گذارد. پس از اینکه این موضوع رسانه ای می شود، به سرعت در خبرها و فضای مجازی رسانه ای می شود که بلافاصله وزارت ورزش نسبت به این موضوع واکنش نشان می دهد و وزیر ورزش دستور پیگیری و درمان این کشتی گیر را به فدراسیون پزشکی ورزشی ابلاغ می کند.
در کمتر از یک هفته، امیر محمد رضایی به تهران منتقل می شود و توسط دکتر سید علیرضا بصام پور جراحی می شود که خوشبختانه این عمل جراحی موفقیت آمیز بود و این جوان فرنگی کار می تواند از چند ماه دیگر به میادین ورزشی بازگردد.
بدون شک اگر تلاش همکاران رسانه ای در این قضیه وجود نداشت و وزیر ورزش با اقدام ارزشمندش پیگیر نمی شد، ممکن بود اتفاقات ناگواری برای این ورزشکار مازندرانی رخ دهد که انجمن ورزشی نویسان ایران از تلاشهای تمامی خبرنگاران و رسانه ها از جمله علی کاوه، علی فیض آسا و محسن وظیفه قدردانی می کند.
۱ اَمرداد ۱۳۹۸
ش.ش.
۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0
0
4

احسنت به این اقدام نکو که دور از خصلت و مرام ورزشکاران و ورزش دوستان نیست...انگیزه ای میشه که هر کدوم ما در هر جایگاه و سمت و مقامی که داریم،قدم مثبت برداریم و باری سنگین از دوش های ناتوان برداریم و همراه و همگامشان باشیم...درود به شما که این استارت را
دگر بار زدین....ارادتمند:ش.شریفی


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

عکس بالای فوتر

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران

انجمن‌ نویسندگان‌، خبرنگاران‌ و عکاسان‌ ورزشی ـ ایران‌ (که‌ در این‌ اساسنامه‌ به‌ اختصار “انجمن‌” نامیده‌ می‌شود) تشکیلاتی است‌ فرهنگی‌، علمی‌، تخصصی‌، غیرسیاسی‌، غیرانتفاعی‌، که‌ با هماهنگی کمیته‌ ملی المپیک‌ جمهوری اسلامی ایران‌ تأسیس‌ شده‌ است‌.

تماس با ما

  • تلفن :۰۲۱ ۲۶۲۱۶۳۶۷
  • آدرس ایمیل انجمن : Isjaahmadi@gmail.com
  • آدرس ایمیل انجمن :تهران- بزرگراه نیایش- مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب- کوچه هفتم- سالن شماره 9 (کمیته تدارکاتی بازی های آسیایی)- طبقه همکف- انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی
نقشه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید